Beursspelonline Topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Ik heb een aardig spelletje ontdekt op het net, beetje aandelen handelen. Het is gratis en het gaat gewoon met de echte beurs mee. je kan fictief aandelen kopen eb verkopen, zo kan je geld verdienen. Dit is best moeilijk aangezien het net echt handelen is. Er zijn verschillende competities waar je prijzen mee kan winnen.

Kortom leuk spellie :9 , kijk dus op http://www.beursspelonline.nl

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Je hebt ook een hele goede op:
http://www.iex.nl/vtrader/beursspel.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

TrippleSix schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:01:
Er zijn verschillende competities waar je prijzen mee kan winnen.
Zijn die prijzen ook fictief? 8)7 Ben benieuwd of er ook een beurs in elkaar dondert als er ergens een aanslag gepleegd wordt B) Nee maar even zonder gekkigheid... zou deze fictieve beurs ook beïnvloedt worden door echte gebeurtenissen? Zo'n extra dimensie zou wel heel leuk zijn natuurlijk :)

Ik heb net trouwens even gekeken, en ik dacht écht dat ik op één of andere beurssite terecht was gekomen (totdat ik die tussenstanden zag staan natuurlijk :+ O-) ) Mooie tip jongens :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Jejking schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:08:
[...]

Zijn die prijzen ook fictief? 8)7 Ben benieuwd of er ook een beurs in elkaar dondert als er ergens een aanslag gepleegd wordt B) Nee maar even zonder gekkigheid... zou deze fictieve beurs ook beïnvloedt worden door echte gebeurtenissen? Zo'n extra dimensie zou wel heel leuk zijn natuurlijk :)

Ik heb net trouwens even gekeken, en ik dacht écht dat ik op één of andere beurssite terecht was gekomen (totdat ik die tussenstanden zag staan natuurlijk :+ O-) ) Mooie tip jongens :*)
De prijzen zijn gewoon hetzelfde als op de echte beurs.
Dus ja, die beurs wordt beïnvloed door echte gebeurtenissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Ik word alleen niet echt blij van de Privacyverklaring.