Toon posts:

Moederbord verkocht, hij wil z'n geld terug.

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb een paar dagen geleden mijn oude MSI K7n420Pro verkocht, Deze was naar mijn weten gewoon in orde, alleen liep ik jaren met 1 probleem en dat was zodra ik de stroom er echt afzette, dat deze dan niet meer opstarte en het bios compleet gereset moet worden wilde ik 'm weer aankrijgen. Hier heeft de koper last van, en wil hij z'n geld terug.

Hier baal ik een beetje van en dat plankje heeft jaren gewerkt.

Weet iemand een id of oplossing wat dit kan zijn met dit plankje?

Ik zal nu zelf ook even gaan zoeken op got voor een oplossing, want vindt het een beetje zonde.

Hij zegt er zelf een nieuwe batterij in te hebben gezet, en ik toen ook, Geen resultaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 17:41 ]

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:48

Animal_X

Rodin

heb je hem dat ook gemeld voor de koop? Zo niet: Geld terug!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:26

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:41:
Ik zal nu zelf ook even gaan zoeken op got voor een oplossing, want vindt het een beetje zonde.
Niet de juiste volgorde he ;)

Verder, als de koper voor de koop niet op de hoogte was van dat defect, dan lijkt het me redelijk dat hij zijn geld terug krijgt, zou ik zelf ook willen als mij een niet goed werkend mobo aan werd gesmeert.

Last.fm

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'm het verteld wat de juiste handeling moest zijn als je dan 4xrood kreeg...

Ik lees nu net dat het vaker voorkomt met bijna elk k7 plank :x

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:45:
Ik heb 'm het verteld wat de juiste handeling moest zijn als je dan 4xrood kreeg...

Ik lees nu net dat het vaker voorkomt met bijna elk k7 plank :x
Dus je hebt duidelijk dit probleem uitgelegd? Wat zei hij dan? Het lijkt mij niet erg redelijkvan hem, als hij het wist en akkoord is gegaan, om dan zijn geld terug te vragen.

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-07 22:11
Wees nou eens duidelijk! Heb je voordat de tegenpartij tot koop overging verteld dat dit probleem zich voordeed op het moederbord?

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

• Dracoplasm
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-03 16:28
Naja je bent een particulier en het is 2de hands, risico voor de koper, mocht het niks worden zou ik voorstellen het bedrag te delen... Je hebt toch geen garantie gegeven?
Misschien dat je de koper helpen, maar wel goed dat je het probleem van te voren aan gegeven hebt.

9.000wp - Atlantic Explorer V4 270 - Itho Amber 120 - Victron MP 5000 GX 15kWh Eel

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-08 00:05
dan lijkt het mij dat het aan die koper zelf is... hij had zel fook wat researche kunnen verrichten op die plank of niet?

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Als je het verteld hebt dan ben je niet verplicht het geld terug te geven. Het is dan geen verborgen gebrek meer.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Dit is echt een k*t probleem. Heb het zelf ook gehad, na een tijdje ging hij het uit zichzelf doen.

Moreel gezien geld teruggeven, wettelijk heeft ie volgens mij geen poot om op te staan. Consumenten tussen consument namelijk.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Als ik iets verkoop wil ik ook dat het goed is, anders verkoop ik het niet.

De stroom gaat eraf en dat ding doet nix meer d'rna, een volle batterij erbij maakt ook geen zak uit.

Come'on, is er iemand die hier wat over weet?

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:00

@r!k

It is I, Leclerq

Ik zou dat ding uberhaupt niet eens verkopen als ie met dit probleem zit.

Ik kan me goed voorstellen dat hij zijn geld terugwil, maar als ik jou was zou ik dan wel moederbord weer terugeisen uiteraard.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:50:
Als ik iets verkoop wil ik ook dat het goed is, anders verkoop ik het niet.

De stroom gaat eraf en dat ding doet nix meer d'rna, een volle batterij erbij maakt ook geen zak uit.

Come'on, is er iemand die hier wat over weet?
Ik krijg de indruk dat je het hem niet hebt verteld. Bovendien zou je als je iets goeds wilt verkopen, dit soort dingen van te voren moeten uitzoeken.

Nouja, heeft het moederbord de laatste BIOS?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 17:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
En toch heb ik 'm het verteld over dit probleem.

Ja het had de laatste bios.

Ik heb 'm net gebeld over een oplossing, Het schijnt iets te zijn met power-on-failure, Hiervan moest een instelling worden veranderd en dan zou dit probleem hopelijk niet meer tevoorschijn komen, op een bios reset na.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 18:01 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:57:
En toch heb ik 'm het verteld over dit probleem.
Dan is het simpel. Hij wist van dit probleem en is accoord gegaan. Jij hebt exact geleverd wat je verteld hebt en verteld wat je geleverd hebt. Hij heeft geen recht op geld terug voor dit gebrek. Niet jouw probleem :z

Oslik blyat! Oslik!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

als ik het goed lees heb jij hem van te voren ingelicht en doet het probleem zich alleen voor als de netstekker uit de voeding is geweest. tja dan zou ik zeggen nix aan de hand toch ? koper wist ervan en hoevaak gaat nou echt de stroom van een voeding af ? ik neem aan dat de prijs er ook naar was.........

Verwijderd

Topicstarter
dion_b schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:59:
[...]

Dan is het simpel. Hij wist van dit probleem en is accoord gegaan. Jij hebt exact geleverd wat je verteld hebt en verteld wat je geleverd hebt. Hij heeft geen recht op geld terug voor dit gebrek. Niet jouw probleem :z
maar ik wil nou ook weer de lulligste niet zijn ;)

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:48

Animal_X

Rodin

dion_b schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:59:
[...]

Precies! Einde verhaal [punt].

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:00

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:01:
[...]

maar ik wil nou ook weer de lulligste niet zijn ;)
geef hem dan zijn geld terug of geef de helft terug, als je het er duidelijk bij hebt gezegd is het voor zijn risico hoor, hij gaat er toch mee akkoord dan.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57
^^^ :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57
Hmm, ik doelde op de 'Einde verhaal [punt]' post :+

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.