HTML_IE_Table_Spoof van Tweakers.net??

Pagina: 1
Acties:

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:14
Sinds gisteren zeurt BlackIce zeer frequent aan mijn hoofd dat vanaf IP adres 213.239.154.35 met als DNS www.tweakers.net zgn. HTML_IE_Table_Spoof attacks komen.....Als uitleg wordt aangegeven:
[Suspicious Activity] This signature detects HTML documents attempting to spoof a link destination in the browser's status bar.

Ik heb geen flauw idee waar dit nu ineens vandaan komt, maar aangezien ik geen zin heb om mijn nieuwsbron te blocken, kunnen jullie misschien aangeven wat er aan de hand is???

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Sja, de links naar bijvoorbeeld Fok zijn van de signatuur: http://www.tweakers.net/e...on=feedclick&ItemID=86865, maar als je er overheen gaat dan zie je wat anders staan. Zulk soort dingetjes kom tvoor, maar om dat nou gelijk maar suspicious activity te noemen.
Wij gaan het echt niet ineens veranderen hoor, we vinden het best wel nuttig om te weten hoe de diverse linkjes op onze site naar externe sites beklikt worden.

[edit]
Zowat alle links in de trackers links op de pagina geven als een soort service via javascript in de statusbalk een volledige versie van de in veel gevallen afgekorte titel.

[ Voor 19% gewijzigd door ACM op 02-03-2005 17:33 ]

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:14
Helder......Wilde het gewoon ff weten........Tweakers.net trust ik natuurlijk altijd....;o)