Naar aanleiding van de topic over de classics van Monkey Island vroeg ik me af iemand het spel Sam and Max kent en/of heeft. Ik zoek zelf al een tijd naar de CD-versie ervan (met full-speech); toen nog een echt unicum
. Maar ook zonder resultaat ...
Ik heb zelf wel sam & max op cd, maar ik doe hem niet van de hand. Heb hem destijds in amerika gekocht in een bundel samen met day of the tentacle en indiana jones.
Heb hem in Nederland nog wel eens gezien, in van die bakken met cd's die je bij veel winkels als de free record shop ziet.
Hij is nog te koop bij lucasarts zelf, maar die levert alleen aan amerika en canada.:(
Heb hem in Nederland nog wel eens gezien, in van die bakken met cd's die je bij veel winkels als de free record shop ziet.
Hij is nog te koop bij lucasarts zelf, maar die levert alleen aan amerika en canada.:(
Bedankt voor de tips. Ik ben echt op zoek naar de volledige versie (met full-speech), een rip-off is niet wat ik zoek.
Heeft een van jullie niet toevallig een kopietje rondslingeren
?
Heeft een van jullie niet toevallig een kopietje rondslingeren
oooo, dat is illegaal 
Ik heb 'em wel liggen, maar wederom zonder speech,
Ik heb 'em wel liggen, maar wederom zonder speech,
Heeft iemand wel eens die tekenfilmserie gezien van hun? Echt wijs !!!
Verwijderd
Het spijt me zeer maar ik heb 'm (in dat aparte leuke kartonnen doosje mét colouring book) en ik wil 'm graag houden. De reden dat ik hier alsnog een berichtje aanhang is niet om jou te treiteren, maar ik graag zou willen weten of iemand van jullie die versie ook aan de praat heeft gekregen in Windows 98. Mij lukt het van geen kanten. En ik zou 'm graag nog eens willen spelen, want hij is echt heel grappig.
Het is niet helemaal zoals het hoort, maar voor degene die 'm hebben: a copy will do, please.
Appreciate it
.
Appreciate it
ik heb em helemaal en legaal 
sam&max: hit the road bedoel je toch?
sam&max: hit the road bedoel je toch?
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
dan heb ik em
Yes
!!! Kan ik 'm overkopen of een kopietje krijgen?
geen burner en ik wil em liever niet kwijt 
its a classic u know
its a classic u know
Is er misschien iemand anders die de volledige versie heeft en 'm wil verkopen of kopieren?
heb JIJ n brander??
die CD is nml maar 200MB......
kan ik wel erges uploaden
die CD is nml maar 200MB......
kan ik wel erges uploaden
Ik heb zelf nog nooit de tekenfilms er van gezien. Lijken me wel strak. Ik vind vooral de humor in het spel geweldig, netzoals bij Monkey Island. Uniek voor dat genre spellen vind ik zelf.
Lucasarts rulez wat dat betreft
, de verkoop in het buitenland zuigt daarintegen weer behoorlijk
Lucasarts rulez wat dat betreft
3Clipz: Ik weet niet of je hem gewoon kan kopieren door alleen de bestanden van de cd af te halen. Er staan ook enkele audiotracks op de cd, die jij niet mee kan kopieren.
Eventueel zou ik misschien een kopie kunnen maken.
Eventueel zou ik misschien een kopie kunnen maken.
Zinuz: Ik weet dat zulk soort topics niet op prijs worden gesteld, maar laatst las ik ergens (op dit forum??) dat het volgens de Nederlandse wetgeving legaal is iets te kopieren als er niet legaal meer aan te komen is.
Verwijderd
Dat is juist het probleem. Er is WEL legaal aan te komen. Sam&Max en nog meer adventures van LucasArts zijn te koop. En dus legaal aan te komen.Op maandag 08 januari 2001 18:41 schreef thunderbird2k het volgende:
Zinuz: Ik weet dat zulk soort topics niet op prijs worden gesteld, maar laatst las ik ergens (op dit forum??) dat het volgens de Nederlandse wetgeving legaal is iets te kopieren als er niet legaal meer aan te komen is.
Misschien niet overal maar ze worden nog steeds verkocht.
http://www.lucasarts.com/companystore/ Kijk hier maar eens. Sam&Max staat er nog steeds tussen.
De lucasartsshop is helaas
alleen voor mensen in america en canada. In america heb ik deze spellen nog regelmatig te koop gezien, maar hier niet meer.
Verwijderd
razor heeft laatst ook weer the fate of atlantis ge repacked dus misschien doe ze dit ook met sam en max
Euh lijkt me een duidelijk verhaal. Je kunt in sommige gevallen nog bestellen bij de producent, misschien moet je dat maar eens proberen.
Bericht hierboven
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()