Toon posts:

ipod herstellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik de nieuwe ipod mini ( 4gb ) binnen gekregen.
Ik doe de usb kabel in mijn laptop en windows herkent een nieuwe device. Ik installeer de software en hij vraagt om de ipod te formateren. Na het formateren vind windows hem niet meer.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Lekkere topicstart ;)

Maar ehm. Gaat je iPod wel gewoon aan?
Heb je 'm al eens ontkoppeld, opnieuw aangesloten?
Heb je 'm al uit/aan gedaan (NIET sluimerstand dus)?
Heb je je pc (of heb je 'n mac?) al gereboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:06
Houd de menu en play knop op je iPod even een paar seconden ingedrukt. Zorg ervoor dat alle software om verbinding te maken met je iPod is geïnstalleerd en zet dan je iPod in je dock-station.

Welk model eigenlijk, OS, software, etc? Of tewel, zie reactie hier boven...

edit:

@reactie van TS hieronder: je kan je topicstart alsnog aanpassen hoor

[ Voor 14% gewijzigd door internetinfo op 02-03-2005 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja de ipod gaat gewoon aan en uitzetten doe je toch door play knop ingedrukt te houden?
Ik heb de computer ge-reboot, en de ipod opnieuwe aangesloten maar hij blijft zeggen dat hij hem niet vind.

( sorry voor de slechte topic start )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

EDIT:
ik had het niet goed gelezen ... wordt ie ook niet herkent als externe schijf bij XP?
Sluit je 'm aan via USB2 of Firewire?
Kan je 'm zien in je schijfbeheer/disk manager?

[ Voor 97% gewijzigd door franssie op 02-03-2005 17:06 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
via usb2 en windows herkent hem niet. Als ik menu play tegelijk doe krijg ik niks, of ik doe iets fouts?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

heb je een firewire aansluiting? Dan zou je dat dan kunnen proberen.
Klinkt verder raar, je zou de kabel nog kunnen verdenken.
Snap niet dat windows helemaal niets meer ziet, oko in device manager etc niets te vinden? Is er iets te zien op het scherm van de iPod? Uitroep teken, streepjes dat de accu laadt (zodat je kan zien dat de kabel tenminste iets doet?)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb wel firewire maar niet de benodigde kabel.
Ja de ipod laad op via de usb kabel maar voor de rest gebeurd er niks. Terwijl er eerst bij het opstarten van de computer gewoon stond dat je hem niet mag loskoppelen.

En hoe reset ik hem zonder windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 20:35

ScSi

Belg.

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:21:
Heb wel firewire maar niet de benodigde kabel.
Ja de ipod laad op via de usb kabel maar voor de rest gebeurd er niks. Terwijl er eerst bij het opstarten van de computer gewoon stond dat je hem niet mag loskoppelen.

En hoe reset ik hem zonder windows?
Misschien verder kijken dan je neus lang is en eens de handleiding erbij nemen.. En via google vind je vast en zeker een link naar de nieuwste firmware..
Oftwel: doe zelf een beetje moeite en vertel zo gedetailleerd mogelijk wat je al geprobeerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het kijken maar ik kom niet in het reset menu ofzo als ik op menu en play tegeljk druk. Er verschijnt geen logo.

Op het apple discussie forum zeggen ze dat het resetten de meeste problemen oplost maar dan moet ik er wel komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

raar, bij mij werkt het resetten wel (maar ik heb een 2G). Moet echt wel ingedrukt houden voor het gebeurt.
Raar dat je de format niet nog een keer kan doen maar als ie niets herkent in windows misschien toch maar even langs apple of bellen?

En welke Windows gebruik je eigenlijk?

[ Voor 8% gewijzigd door franssie op 02-03-2005 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen bedankt voor de hulp!!!!! ( het was trouwens de select knop. )

Hij ging eindelijk formateren, en nu doet hij het gewoon weer! :D

[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Bij mini is resetten play en select knop. Anders doe je de toetsen kapot. Is bij bepaalde andere toestellen ook zo. alles over how to reset an iPod vindt je trouwens op volgende link:
http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61705
Pagina: 1