Het probleem begon met het feit dat bepaalde websites (o.a. tweakers en startpagina) om Javascript of ActiveX elementen niet konden worden geladen. Dit komt door een te hoge beveiligingsinstelling.
Er wordt vervolgens geadviseert om te kijken bij de beveiligingsinstellingen van IExplore, en daar te kiezen voor normaal.
Dus ik kijken bij:
Internet Explorer ->extra -> internet-opties -> beveiliging -> "Het Internet"
Beide opties zijn niet beschikbaar!
Zie inzet:

Het gaat om een:
WinXP SP1
Waarop geinstalleerd:
Nav2005 NL upg
Microsoft Antispyware
Hitman Pro
Nadat ik zag dat het (wijzigen van instellingen) niet meer werkte, heb ik bovengenoemde applicaties gedeïnstalleerd. Tevens heb ik internet explorer in onderdeel software verwijderd, en na een herstart opnieuw geinstalleerd. Tevergeefs, zelfde fout.
Nu hoop ik dat er iemand reageert die dit probleem eerder heeft gehad, en dat heeft kunnen oplossen. Andere reacties uiteraard ook van hart welkom!
Dank u!
p.s. Bij beveiliging -> lokaal intranet zijn de wijzigingen wel te veranderen.
Er wordt vervolgens geadviseert om te kijken bij de beveiligingsinstellingen van IExplore, en daar te kiezen voor normaal.
Dus ik kijken bij:
Internet Explorer ->extra -> internet-opties -> beveiliging -> "Het Internet"
Beide opties zijn niet beschikbaar!
Zie inzet:
Het gaat om een:
WinXP SP1
Waarop geinstalleerd:
Nav2005 NL upg
Microsoft Antispyware
Hitman Pro
Nadat ik zag dat het (wijzigen van instellingen) niet meer werkte, heb ik bovengenoemde applicaties gedeïnstalleerd. Tevens heb ik internet explorer in onderdeel software verwijderd, en na een herstart opnieuw geinstalleerd. Tevergeefs, zelfde fout.
Nu hoop ik dat er iemand reageert die dit probleem eerder heeft gehad, en dat heeft kunnen oplossen. Andere reacties uiteraard ook van hart welkom!
Dank u!
p.s. Bij beveiliging -> lokaal intranet zijn de wijzigingen wel te veranderen.
geen