PC slaat vast bij openen C: of verzenden via msn

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Boogieman82
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-11-2025
Goedemiddag allemaal.

ik zit met het volgende vreemde probleem. Als ik via XP mijn C: schijf open dan slaat de computer vast,althans hij gaat hevig zoeken gedurende 15-20sec en doet t vervolgens weer normaal, het zelfde euvel heb ik als ik met msn een bestand wil zenden. Hij doet het alleen met mijn C; schijf (is een sata) Het gekke is dat het na mijn her-install van XP is. Had het al eerder maar dat was na een her-install weer weg.

Driver kwestie misschien..? ik heb iig de nieuwste versie.

voor specs: check mijn sig.

specs

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-07 21:32
Mischien spyware. Moet je even hitman pro downloaden. Misschien helpt dat. Heb je al wel een virus scan gedaan.

[ Voor 24% gewijzigd door Justifier op 02-03-2005 16:30 ]

• Boogieman82
Ik heb McAfee erop staan en ik scan regelmatig (3x p/wk) met Spysweeper pro. Dus dat lijkt me sterk...

Aangezien ik ook overclocked draai dacht ik dat dat het probleem kon zijn, maar op stock speeds doet hij het zelfde. DDR geeft ook geen fouten, heb ook al paar x memtest gedraaid.

[ Voor 48% gewijzigd door Boogieman82 op 02-03-2005 16:40 ]

specs

Verwijderd

Ik heb het ook gehad, op mijn download pc. Had die volgestouwd met alle rest schijven die ik had. Maar liep ook iedere keer vast op C:. Die schijf C toen maar verwijderd en andere geplaatst. En sindsdien werkt het wel weer.

• Boogieman82
ermm C: schijf is de nieuwste, Seagate 80Gb 8mb cache Sata schijf.... staat bijna niets op,heb 3 hardeschijven. Het gekke is dat hij t met de vorige xp install niet deed.

Het is echt alleen met het verkennen en verzenden van een bestand via msn. Voor de rest draait hij gewoon helemaal perfect.

[ Voor 28% gewijzigd door Boogieman82 op 02-03-2005 17:29 ]

specs

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06 08:34
Check de HD eens met chkdsk /r en/of een tooltje van de fabrikant.

• Beercase
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 21:07

Beercase

So soft!

En als je de disk via dos probeerd te benaderen? Werkt dat wel? Miss zijn de drivers van de schijf niet helemaal in orde. Als dat het niet is denk ik idd dat hij niet helemaal 100% is.

Hang loose, KiteSurfing for life!

• Boogieman82
Frigolamptje schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:00:
Check de HD eens met chkdsk /r en/of een tooltje van de fabrikant.
Geen fouten, denk nu toch echt dat het op een of andere manier de drivers zijn...

specs

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zou toch voor de zekerheid met hitman pro scannen. Je gebruikt nu 1 programma, maar sommige spyware wordt niet door alle programma's herkend. Hitman pro gebruikt een heleboel programma's, dus grotere kans dat ie iets vindt....

En staat er niet toevallig een 'autorun.inf' in de root van je c schijf?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- specs horen in je post geplaatst te worden, niet in je sig en al helemaal niet achter een link (sigs en links kunnen nogal eens veranderen, dan is deze topic in toekomst onbruikbaar...)
- ik lees in het geheel niets in je topicstart wat op Processors, Moederborden of Geheugen wijst. Kijk eerst eens naar de software enzo :o
- evenmin lees ik wat je zelf gezocht en geprobeerd hebt. Ga eens eerst zelf op zoek. Heb je dat al gedaan? Meld voortaan waar je op gezocht hebt en wat je gevonden hebt...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.