ISDN kaart - Faxen??

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb een Dynalink interne ISDN kaart PH versie met de nieuwste drivers. Nu kan ik niet faxen verzenden en ontvangen. Kan deze kaart dit niet of moet hier nog extra software voor komen?? En doen nieuwere kaarten dit wel??

• php
  • Niet online

php

Dit gaat geloof ik via het bijgeleverde RVS-Com programma, maar ik heb me nog niet in dat programma verdiept. Ik neem aan dat ze bij jouw modem ook dat programma erbij hebben gedaan? Zo niet, mail me, maar verwacht geen antwoord binnen twee dagen (ben 2 dagen weg)

• koelkast
  • Niet online
Nee, met RVS-COM werkt het niet, ik moet een faxstuurprogramma hebben (foutmelding). Heb ik dus niet. Ik werk onder Win2000 Pro. Niemand die een idee heeft???

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Winfax Pro? Bitware misschien :)

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05-2025

Hingking

Duikfanaat

Weet iemand eigenlijk of je met een kabelmodem ook een fax kunt verzenden met een of ander programmaatje?

Verwijderd

Hingking; hoe wou je dat nou doen? je kunt toch ook geen BBS'en bellen met kabel... Je kunt natuurlijk wel over het net een fax sturen (die dan 3 dagen later aankomt)

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08 00:06

admiral866

The King Personality Disorder

ach de meesten die isdn hebben eerst een anna-modem gehad en dan gebruik je die toch gewoon voor de ouderwetse faks ?

maar ja als je dit niet hebt kun je inderdaad een probleem hebben ja..

Verwijderd

Je moet ff een mailtje sturen naar dynalink, dan kunnen zij je vertellen hoe je met die kaart een virtuele fax modem etc kan aanmaken. Heb dit ook gehad met mijn vorige pc. Heb helaas mailtje niet meer voor je :'(

• Tony Vroon
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

WinFax Pro installeren en werken via CAPI 2.0. Enige juiste oplossing zonder al teveel gezeik (modem-emulatie werkt niet altijd goed genoeg en is bovendien jammer van je CPU-tijd, die kun je beter aan RC5 besteden }:O).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Dat fax stuurprogramma is heel vreemd. Ik weet wel dat als je hem wilt installeren onder win98 er een vage directory op de cd is, waar de win95 drivers staan. In 98 hebben ze deze drivers niet mee genomen. Ik denk daarom in 2000 ook niet. Met deze drivers kan je overigens alleen faxen versturen en niet ontvangen. Winfax is inderdaad een goede oplossing (vanaf versie 9, daaronder had het nog een boel problemen met ISDN). En anders inderdaad ergens een modem voor 5 tientjes kopen.
Pagina: 1