Als ik foto's van m'n Canon Powershot A40 wil 'downloaden', zegt de software dat de 'RPC server unavailable' is. Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?
RPC zegt me "windows 2000/xp"...
heb je wel de juiste drivers geïnstalleerd?
Eh, ja, gewoon de standaard Canon drivers.The_Stickie schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 15:28:
Windows 98 heeft ook ondersteuning voor RPC (maar daar houdt mijn kennis op).The_Stickie schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 15:28:
Das een ander verhaal, maar ik zou graag m'n filmpjes ook op deze pc binnen willen halen..AteZ schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:13:
Tijd voor Windows XP zou ik zeggen
Verwijderd
volgens mij heeft win98 ook geen rpc... ik zou zeggen telnet ff naar port 135 en als je een reactie krijgt heeft 98 wel rpc
Weet je zeker dat je camera ondersteund is door Canon op Windows98 en dat je niet bv. Windows ME nodig hebt?
op de site van canon zijn 2 drivers te vinden: een WIA en een TWAIN. De WIA werkt vanzelfsprekend niet op '98, de TWAIN wel.elevator schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:48:
Weet je zeker dat je camera ondersteund is door Canon op Windows98 en dat je niet bv. Windows ME nodig hebt?
Maar TS is er blijkbaar heilig van overtuigd dat ie de juiste drivers heeft...
http://software.canon-eur...eras/PowerShot_A40573.asp
[ Voor 13% gewijzigd door the_stickie op 03-03-2005 09:02 . Reden: link bijgevoegd ]
Pagina: 1