Hallo allemaal,
Ik heb een probleem met mijn ASUS WL-500g router en xs4all.
Huidig netwerk:
Ik zit nu in een netwerk met een Vigor 2200E perfect ding geen problemen maar niet draadloos.
Ik heb er nu een laptop bij dus mijn netwerk moet de lucht in.
Probleem:
Ongeveer 4 maanden geleden nieuwe router gekocht ASUS WL-500g komt goed uit de testen dus ik heb die ook maar aangeschaft.
Het instellen van de router was achteraf een groter probleem als ik had gehoopt.
Ik heb van alles geprobeerd om verbinding te krijgen met xs4all maar ik krijg het echt niet voor elkaar.
Wat heb ik geprobeerd:
Ongeveer alle instellingen kwa ip-adressen en gebruikers namen 101x geprobeerd.
Router bij iemand met chello aan gesloten resultaat.. GEEN PROBLEMEN doet het in 1x.
Zoeken:
Google: Het grote WL-500g topic op het GoT forum
Got forum: Problemen met xs4all in combinatie met WL-500g maar geen duidelijke oplossing
Vraag aan jullie:
Kunnen jullie mij helpen?
Ik ben niet heel erg handig in dit soort dingen maar na een poosje lukt het mij toch meestal wel.
Kent iemand van jullie dit probleem ook? En hoe hebben jullie dit opgelost.
Misschien hebben jullie een paar screenshots voor mij???
Al vast bedankt,
Jongen die graag draadloos wil
Ik heb een probleem met mijn ASUS WL-500g router en xs4all.
Huidig netwerk:
Ik zit nu in een netwerk met een Vigor 2200E perfect ding geen problemen maar niet draadloos.
Ik heb er nu een laptop bij dus mijn netwerk moet de lucht in.
Probleem:
Ongeveer 4 maanden geleden nieuwe router gekocht ASUS WL-500g komt goed uit de testen dus ik heb die ook maar aangeschaft.
Het instellen van de router was achteraf een groter probleem als ik had gehoopt.
Ik heb van alles geprobeerd om verbinding te krijgen met xs4all maar ik krijg het echt niet voor elkaar.
Wat heb ik geprobeerd:
Ongeveer alle instellingen kwa ip-adressen en gebruikers namen 101x geprobeerd.
Router bij iemand met chello aan gesloten resultaat.. GEEN PROBLEMEN doet het in 1x.
Zoeken:
Google: Het grote WL-500g topic op het GoT forum
Got forum: Problemen met xs4all in combinatie met WL-500g maar geen duidelijke oplossing
Vraag aan jullie:
Kunnen jullie mij helpen?
Ik ben niet heel erg handig in dit soort dingen maar na een poosje lukt het mij toch meestal wel.
Kent iemand van jullie dit probleem ook? En hoe hebben jullie dit opgelost.
Misschien hebben jullie een paar screenshots voor mij???
Al vast bedankt,
Jongen die graag draadloos wil