Toon posts:

Mobiel gebruiken als webcam?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou het mogelijk zijn? Je mobiele telefoon gebruiken als webcam? Het zou toch mogelijk moeten kunnen zijn. Het enige wat je nodig hebt is een programma die de camera op je telefoon kan vinden (d.m.v. bluetooth of datakabel) en je kunt je broadcasting beginnen.

Of is dit iets voor de toekomst?

Verwijderd

Ik vraag me af of telefoons het aankunnen om constant videodata te versturen. Er zit ook meestal maar een paar MB geheugen in.

Verwijderd

Topicstarter
K700i moet dat aankunnen. Zit volgens mij 40mb schijfje in

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:59

Zerora

Ik Henk 'm!

Zou opzich wel leuk zijn als dat kon. Maarja je zit met het geheugen van het mobieltje. Of je zou echt ultra low sucked kwaliteit beeld moeten zenden.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dan voor later. Ik zou eerst wel eens willen weten of het uberhaubt mogelijk is. Misschien d.m.v. telefoon software of een webcam programma die de telefoon kan detecteren...

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:20
Technisch is dit makkelijk haalbaar (al dan niet slechte kwaliteit) maar het is gewoon in geen enkele telefoon geimplementeerd.
Misschien biedt sommige software voor zo'n camera telefoon de mogelijkheid om via het programma foto's te maken. Dan zou je dit misschien automatisch kunnen laten doen en dan iedere x het screen capturen.
Pagina: 1