Toon posts:

[Freeler ADSL] meningen en ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds de laatste paar maanden is @home hier ontzettend langzaam, dus we hebben besloten om over te stappen op ADSL. Nou is freeler wel goedkoop en hier heb ik ook wel goede reacties over gelezen maar die waren allemaal van 2003 en later. XS4ALL is een flink stuk duurder dus dat word hem niet, of ik moet een langzamer abonement (1600/512) nemen. Nou is mijn vraag:
Zijn er hier mensen die gebruik maken van Freeler? Zo ja, wat zijn jullie ervaringen met Freeler?

Ik zelf vind een lage ping altijd wel belangrijk aangezien dat ik zelf veel spelletjes speel over het internet. Hopelijk kunnen jullie mij informeren over de stand van zaken bij Freeler.
Met vriendelijke groet.

Verwijderd

kan je niet ff op speedtest zoeken?
niet dat dat zo betrouwbaar is maar geeft wel een indicatie.

ALs je een lage ping belangrijk vind zijn er ook veel grotere providers met lage abbo`s en acties die een goede verbinding leveren.
en van een goede ping ben je natuurlijk nooit verzekerd.

p.s als je een freeler discusie op wil starten maak dan een topic titel als: "[Freeler ADSL] meningen en ervaringen" dat is wat duidelijker dan deze titel.

Verwijderd

Topicstarter
ga er maar van uit dat ik alles al heb geprobeerd ;) ik heb al tientallen keren op speedtest gekeken alleen daar staat gemiddelde ping 10 en dat was voorheen zelfs 1.5 dus ik neem aan dat dat niet helemaal klopt.

Verwijderd

10 kan best, ik heb hier met demon 9 tot 13 ms ik weet niet over hoeveel testers en tests dit gemiddelde is genomen.

ik zou toch op speedtest bij resultaten van de wat grotere providers kijken of hier op dit forum. tweakDSL, Demon, Tiscalli zijn providers waar veel gamers bij zitten, maar ook hierbij heb je mensen met extreem hoge ping.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

titelfix

Verwijderd

Topicstarter
iemand? :(
Pagina: 1