Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

5.6 inch tft vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen ik heb een tijde over het internet lopen zoeken naar tft schermpjes nu kan ik aan een aantal 5.6 inch tft schermpjes komen maar nu weet ik niet of ik die zo aan kan sluiten ze zijn eigenlijk bedoeld voor in de auto .

Werkt op 12V incl. 220V Adapter, Auto aansluiting en afstandsbediening.

Nieuw in doos!!!

SCREEN DIMENSION 5.6
CONNECTOR AV, HEADPHONE
SYSTEM NTSC / PAL
DIMENSION 162 x 135 x 43(mm)
WEIGHT Approx. 425g
USAGE AUTOMOBILE, DVD, VCD, PLAYSTATION, SPY CAMERA
ACCESSORIES Remote control, A/V plug, AC adapter

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:55
prijs/hoeveelheid/bron? ik wil ze namelijk zelf ook wel :)

maar ff ontopic, er staat dat er een Connector AV aanzit, dit wil zeggen dat ze aan te sluiten zijn op een computer met TV-out, een playstation en dergelijke (xbox, gamecube etc) of iets anders waar een AV-out op zit.(fotocamera, etc)

[ Voor 1% gewijzigd door Acid_Schnitzel op 02-03-2005 15:06 . Reden: smilie fixed ;) ]

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

En hou even rekening met de voeding, je zult of een connector moeten maken rechtstreeks van het scherm naar de electriciteitsvoorziening (accu :P) van de auto, of je moet een omvormer 12-220 in je auto moeten leggen (wat me handig lijkt, aangezien je die toch moet hebben voor de pc zelf).

Nomen nescio

• Jfwiet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-11 16:41
Kan je dan ook een TV out splitsen? naar bijv 2 of 3 schermpjes?

Heb eraan zitten denken om een dvd speler in de auto te bouwen, en dan de bijrijdersstoel in de zonnenklep en in de hoofdsteuntjes schermpjes te maken.

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:55
ik denk dat wel, aangezien ik bij mijn videokaart (GeForce 4 Ti4600) een kabel van de kaart naar 2x AV en 2x S-video heb gekregen (1x naar 4x dus) dus ik denk dat daar wel kabels voor te koop zijn.

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Jfwiet schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 15:14:

Heb eraan zitten denken om een dvd speler in de auto te bouwen, en dan de bijrijdersstoel in de zonnenklep en in de hoofdsteuntjes schermpjes te maken.
Maybe met wat soldeerwerk en anders heeft conrad vast wel een simpele/goedkope oplossing. Bedenk wel dat schermpjes die je aansluit op je tv-out over het algemeen niet zo goed leesbaar zijn als een normaal vga scherm. Dingen lezen is dus erg lastig, in de auto is de lichtopbrengst ook wel belangrijk anders kun je bij het kleinste beetje zon als niets meer op je scherm zien.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Wat kosten die schermpjes, t klinkt wel erg interessant om hier iets handigs mee te doen.
Archosje gmini400 hierop aansluiten voor in de auto bijvoorbeeld B)

PSN: djmurcielago

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Ga dan voor zo'n schermpje. Vga met touchscreen voor 240 euro. Inkoopactie is ondertussen afgelopen maar ze zullen vast nog wel ergens verkrijgbaar zijn als je even zoekt :)

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Als het signaal sterk genoeg is dan kan het zonder videoversterker wel, maar het is beter om er 3x een klein versterkertje tussen te zetten. die kosten bijna niets als je ze zelf kan bouwen maar zorgen wel voor een optimaal signaal. :)
Zeker bij wat langere kabels is het wel zo prettig om een sterk signaal te hebben.

Senile! Senile Oekaki

Pagina: 1