Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

laptop scherm of ander

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,
ik ben nu bezig met mij een media box te maken,
maar nu zoek ik nog een display voor mijn player,

ik d8 er aan om een oud laptop scherm te gebruiken,
is dit mogelijk???
of kennen jullie nog andere opties?
ik wil op het scherm winamp ofzo laten zien

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Sommige oudere videokaarten hebben nog wel eens een aansluiting waar je laptop schermen op kunt aansluiten, normale moderne videokaarten hebben die over het algemeen niet. Je hebt wel aparte controller kaarten maar die zijn erg duur. Je kunt beter op zoek gaan naar bijvoorbeeld een 10 inch tft scherm die regelmatig via bijvoorbeeld http://www.inkoopacties.net voorbij komen :)

Kijkshop verkoopt ze ook zo af en toe, zijn vaak schermen voor in de auto tbv navigatie of dvd. Maar is hier ook gewoon voor geschikt :)

Verwijderd

Topicstarter
khoop om er een laptop scherm aan the hangen maar waar vind je oude laptops :s

zal dat dan proberen aansluiten op de pc,
maar ik had van ergens gehoord dat er ook fabrikanten schermen ofzo maken die met winamp samen werken,
dat je geoon de nrs enzow ziet

bbtw iemand idee voor de bediening van de box,

• Freek
Tja, ik zie dat je nog niet zolang op GoT zit. Dit is nl niet echt de manier om hier te posten. Dit soort vragen en antwoorden zijn al lang en breed uitgemeten in andere topics die je via de search vinden kunt. Verder is het maybe handig om de algemene forum faq en beleidsregels te lezen. Ook de CME FAQ is een aanrader :)

Succes verder

Verwijderd

Topicstarter
hehe,
sorry voor mijn rushes,
had al gezocht maar het was frustrerend om te zoeken:
heel veel resulataten op "winamp scherm"

annyhoe,
dit vond ik nog nergens,
ik zoek een schuiver voor volume maar weet niet waar ik moet zoeken, het moet makkelijk inbouw baar zijn

PS. zou de titel hier mediabox moeten worden??,hmn dit kan je blijkbaar niet

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 14:35 ]

• Freek
Winamp Com Control Topic

3 seconden zoeken met de search ;)

En in de CME faq staat een lijst met fabrikanten waar je character en grafische lcd's kunt kopen die je zo aan serieel/usb/parallel kunt hangen. Nog even wat lcd software erbij die jouw controller ondersteunt en klaar is jeroen ;)

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 15:54

AcouSE

Swedish Chef

Sorry, maar het is toch echt de bedoeling dat je zelf je best doet (zoals fake al aangeeft). Gathering of Tweakers is bedoelt voor de vragen waar je zelf absoluut niet uitkomt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.