Toon posts:

Welke slangen voor Reserator??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het. Er is heel heel veel te vinden over de reserator met search maar ik kan NERGENS vinden waar ik doorzichtige slangen kan krijgen voor de reserator?
De maat schijnt nogal moeilijk te krijgen te zijn.

De slangen die bij de reserator zitten hebben maat 8x12 en in he boekje staat dat er ook 10x13 op kunnen.

Heeft iemand de slangen al vervangen voor transparante slangen? Waar heb je die dan gevonden?

Nog een vraag. Wat is een goeie externe pomp om te gebruiken? Mijn interne pompje is het aan het begeven... ratelt steeds meer en meer.... hebben veel mensen last van las ik.
Is de Eheim 1046 een goeie keus?..

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik zou niet weten waar je die slangen kan vinden, maar je zou eens kunnen kijken bij een aquarium boer of bij www.ru58.nl

zelf heb ik een 1046 en dat is een prima ding, maar ik zou toch voor de 1048 gaan die heeft 2x meer flow dan de 1046

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik dacht dat de resetor pomp 300 l/u was, dan is de 1046 een prima vervanger. Je zou eventueel voor wat extra flow de 1048 kunnen nemen, maar dat is niet noodzakelijk.

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-02 19:23

BertV

Handgemaakt

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:47:
Wat is een goeie externe pomp om te gebruiken? Mijn interne pompje is het aan het begeven... ratelt steeds meer en meer.... hebben veel mensen last van las ik.
Is de Eheim 1046 een goeie keus?..
Na hoeveel tijd begon jouw pompje te ratelen? Ik heb er na een paar maanden nog geen last van.
Zo'n externe pomp maakt wel meer lawaai, misschien wel meer dan het licht ratelen van een interne?

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.