Wanneer ik een DVD schrijf met Nero of Alcohol 120% doet de PC raar... Ik hoor dat de DVD schrijver systematisch begint de draaien, dan hoor ik een tik en dan herhaalt hij hetzelfde opnieuw en opnieuw. In windows gebeuren dan ook vreemde dingen; het geluid blijft wel doorspelen (winamp), maar ik kan niets uitschakelen en CTRL + ALT + DELETE werkt zelfs niet meer. Ik kan de muis wel bewegen, maar nergens op drukken... Zeer vreemd.
Ik denk dat dit misschien te maken heeft met het verwijderen van Norton Antivirus 2005, maar ik heb tot nu toe nog geen oplossing kunnen vinden (heb al drivers geïnstalleerd voor de LG dvd-writer hoewel dat eigenlijk niet nodig is) en ik heb echt geen zin om WinXP weer helemaal opnieuw te installeren aangezien het zeker drie dagen duurt eer alle instellingen weer goed staan.
Heeft iemand nog een idee?
Ik denk dat dit misschien te maken heeft met het verwijderen van Norton Antivirus 2005, maar ik heb tot nu toe nog geen oplossing kunnen vinden (heb al drivers geïnstalleerd voor de LG dvd-writer hoewel dat eigenlijk niet nodig is) en ik heb echt geen zin om WinXP weer helemaal opnieuw te installeren aangezien het zeker drie dagen duurt eer alle instellingen weer goed staan.
Heeft iemand nog een idee?