Toon posts:

Een compleet systeem aanschaffen

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

ik heb een tijd zitten denken om een alienware pc te kopen. Heb zo links en rechts wat gelezen, maar over het algemeen wordt wel duidelijk dat je voor minder geld dezelfde kwaliteit pc ergens kan kopen.

Ik heb zelf max 2000 Euro te besteden voor een systeem incl. TFT scherm en alle overige toebehoren. Ik wil in ieder geval dat de kast er fatsoenlijk uitziet (strak design).

Helaas zie ik mezelf niet een systeem in elkaar zetten en wil het dus in elkaar gezet aanschaffen. Zodoende ben ik ook bij alienware terecht gekomen.

Welke complete systemen kunnen jullie mij aanraden als niet-tweaker en waar kan ik deze aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
Uhm, www.dell.nl? Voor 2000 euro kan je daar wel leuke spulletjes halen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mmm Dell hoor ik nou ook niet altijd en overal al te beste verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

je kan ook gewoon naar een pc boer in de buurt gaan of op inet en daar een systeem samen stellen.
als je bij een zaak langs gaat is mischien wat makkelijker omdat ze je dan gelijk kunnen vertellen of je wat vergeet.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-10 00:59
Als ik jou was zou ik gewoon zelf uitkiezen wat je in je pc wilt hebben, en dan voor dertig euro je pc laten assembleren door een gerenomeerd internet bedrijf. Scheelt je een (enorme) hoop geld.
Kijk eens op www.sallandautomatisering.nl ofzo.

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gowiththeflow!
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 10:13

gowiththeflow!

!wolfehthtiwog

ikzelf heb pas geleden een compleet systeem voor mijn moeder samengesteld en besteld bij www.azerty.nl. Die winkel kan ik je zeker aanraden, goedkoop en als je wilt assembleren ze het ook voor je geloof ik.

Zoiets is inderdaad het allergoedkoopst en veel beter dan dingen van Dell oid. Dan weet je tenminste zeker dat er kwaliteitsonderdelen inzitten.
Overigens is het zelf bouwen van zo'n ding heel leuk en niet zo heel moeilijk om te leren. Vergelijk het met technisch lego: klikklik en het zit vast en de meeste onderdelen passen toch maar op 1 manier. :)

I'd rather have a full bottle in front of me than a full frontal lobotomy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10 16:50

Technicality

Vliegt rechtsom...

Was er niet ergens een howto/tutorial over hoe je je eigen systeem in elkaar zet? Die was eerst in een magazine verschenen en daarna op inet dacht ik. Ben het linkje ff krijt sry :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiegl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-10 16:37
Ik neem aan dat de T.net Best Buy Guide binnenkort weer uitkomt, ideetje?

Uit onderzoek is gebleken dat 85% van alle statistieken niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er zijn vele computertoko's waar je gewoon een systeem kan laten assembleren. Geen probleem dus. Welke componenten nou voor jou geschikt zijn, is het echte werk. Er zijn gelukkig vele artikels op het internet die je hierbij helpen. Het meeste hierover staat al in de FAQ van dit forum; Wat moet ik nu kopen?.

Omdat je nieuw bent op GoT, lijkt het me handig om de FAQ eens goed door te nemen. Hier kan je lezen wat we hier van je verwachten. Ook kan je daarin vinden waarom je topicstart het een en ander mist. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.