Toon posts:

Kmail (slackware 10.1) attachment

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik stuur een email met het document (bmp,dwf,png, en dwg), kreeg ik een fout melding
" Unknown attachment files". Weet iemand ervan ? :(

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nee, en met je huidige vraagstelling kunnen we ook niet zoveel :)
Welke versie van kmail? Hoe groot is het bestand? Gebeurt het bij elke attachment? Verstuur je het, of probeer je het juist te ontvangen? Wat heb je verder zelf al geprobeerd? Al eens gezocht op de foutmelding of in de documentatie gekeken?

Verwijderd

Topicstarter
Kmail versie 3.3.2
De grootste bestand is 1.2 mb (bmp)
De gemiddeld maat is 38 kb !
Als een " edit attachment " will zenden, meld het programma dat het bestand niet bekend is !
Het geldt voor elke document.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:03
Als coherent nederlandse zinnen schrijft jij, begrijpen kan ik wat staat er.

Met andere woorden: hier kan ik geen touw aan vastknopen, probeer het eens gewoon in lopende Nederlandse zinnen te omschrijven, want hier wordt echt niemand wijs uit.

Is om te beginnen de foutmelding letterlijk "Unknown attachment files", want dat klinkt al niet echt helemaal als een lopende Engelse uitdrukking waarnaar je op google zou kunnen zoeken...wat misschien wel een oplossing zou kunnen geven?

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05-2025

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

Ik vind kmail echt al maanden zeer instabiel.

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

• sebas
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
irondog schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 00:39:
Ik vind kmail echt al maanden zeer instabiel.
Mooi, wat heeft het met het topic te maken? Leuke troll, maar liever niet dus. :(

Voor de TS:

Versie 3.3.2 bestaat nog lang niet, ik heb een redelijk recente, en dat is 1.7.2. Als je precies aan kunt geven welke stappen je volgt kunnen anderen het even proberen en komt er mogelijk iemand achter wat je fout doet. Het lijkt me ook geen slecht idee om even de volgende lijst door te lopen: http://bugs.kde.org/simple_search.cgi?id=kmail+attachment

Voor de rest sluit ik me bij het "touw en vastknopen" verhaal van mijn voorgangers aan. Ga er even van uit dat jij het leest, als buitenstaande en probeer het dan zo te formuleren en dusdanige info te geven dat anderen er ook wat mee kunnen. Als dat meer dan 2 minuten van je tijd vergt moet dat maar. Dit is echt 3 keer niks. :/

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:03
Sjahhhhh, ik ga dit topic nu toch ook dicht doen hoor...dit gaat nergens heen.

Aan de topicstarter: ik zie dat dit het eerste topic is dat je opent op dit forum. Meestal ga ik dan niet meteen met slotjes smijten, maar het is wel handig als je het probleem ten minste normaal kunt beschrijven zodat mensen op het forum je misschien kunnen helpen. Daarbij helpt het als de zinnen in min-of-meer kloppend Nederlands opgeschreven staan, dat je exact aangeeft wat je doet en wat exact de foutmelding is die je daarbij krijgt.

Dus open gerust een nieuw topic als je dat wilt, maar zet er dan wel duidelijk in wat het probleem nou precies is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.