proxy.dsmarty.com

Pagina: 1
Acties:

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Geachte colleagae,

Door een fout in mijn script heeft de proxy gisteren niet geflushed.
Nou stel ik voor om alles van de afgelopen week, plus van deze week aankomende zondag te flushen, met een beetje geluk gaan we dan ook TA voorbij :P

De komende 4 dagen ben ik niet bereikbaar op ICQ en dergelijke, mocht je toch iets te melden hebben, graag op p.vd.belt@k-r.nl of op 06-25081959

Groeten DSmarty

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2024
Tsss... de eerste flush in het nieuwe jaar gaat niet door vanwege een fout in het script. Laat me raden... een millennium bug? >:)

• DSmarty
  • Niet online
Hehe, nee, gewoon een foutje van mijzelf hoor ;)

* DSmarty says: Please forgive me, you know your wu's aren't lost [img=15,15]i/s/puh2.gif[/img]

Verwijderd

Dsmarty! Boer!

Nu loop ik weer mijn eerste mijlpaal mis. :(
Ik dacht eerst dat ie vorige week zou komen, toe kwam ie niet. En nu heb jij een foutje gemaakt komt ie weer niet.

Naja, volgende keer beter. :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Lamaar vollopen die proxy. Dan zal ik dus komende zondag mijn priveflusje doen. Ik hoop op rond de 30k ......

Verwijderd

Ah... DAT verklaart de magere score van DPC gisteren! :+

(hoeveel had je eigenlijk in voorraad staan?)

• DSmarty
  • Niet online
Ik had maar 400K op voorraad staan hoor, door de feestdagen was de rate stukken lager dan normaal.

Verwijderd

en je de stats van TeamBVD word daar ook aan gewerkt?
Nu is het een zooitje en ik zie mijn wu's ook nergens :(

• DSmarty
  • Niet online
Tja, uitleg heb jij reeds gehad, dus is jouw reply nogal offtopic imho.. lees je icq history nog maar eens door.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

maar 400K :?... damn dan hadden we iig voor dag 22 boven de 2M gezeten.. nu kunnen we weer opnieuw beginnen ;(

• DSmarty
  • Niet online
Op maandag 08 januari 2001 14:00 schreef Sequence het volgende:
maar 400K :?... damn dan hadden we iig voor dag 22 boven de 2M gezeten.. nu kunnen we weer opnieuw beginnen ;(
* DSmarty spijt het heel erg

* DSmarty is 100% responsible for this loss of nice stats [img=15,15]i/s/sadley.gif[/img]

Aan de andere kant: deze 400K wordt tezamen met 400K a 600K nieuwe Wu's aankomende zondag geflushed, ik vind eigenlijk dat we TA dan moeten inhalen }:O

• Fanaat
  • Laatst online: 19-08-2022

Fanaat

member of the former TeamBVD

Het zij je vergeven hoor.
Maarruh..... waarom kon ik zondag niet bij jou fetchen? Werd door gestuurd naar Dnet.

I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op maandag 08 januari 2001 14:06 schreef DSmarty het volgende:

[..]
* DSmarty spijt het heel erg

* DSmarty is 100% responsible for this loss of nice stats [img=15,15]i/s/sadley.gif[/img]

[..]
volgens mij vat je het nu weer een beetje te persoonlijk op ;)

• DSmarty
  • Niet online
Op maandag 08 januari 2001 16:35 schreef Fanaat het volgende:
Maarruh..... waarom kon ik zondag niet bij jou fetchen? Werd door gestuurd naar Dnet.
De proxy was de hele dag up and running, misschien een miscommunicatie tussen jouw provider en chello :?... je ne sais pas

• DSmarty
  • Niet online
Op maandag 08 januari 2001 16:51 schreef Sequence het volgende:

[..]
volgens mij vat je het nu weer een beetje te persoonlijk op ;)
Hehe :P Het is ook mijn schuld, ik kom er iig eerlijk voor uit... (het maakt dit keer ook niet zoveel uit, bewaren we het voor de big TA-bye-bye-BOOM ;)

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 16:35 schreef Fanaat het volgende:
zit je op proxy.d.c of op victorb.d.c

als je op die 2e zit kan het kloppen want zondag is mijn bak op zijn plaat gegaan en ik was aan het werk :(

//offtopic
DSmarty ben je al in de postkamer geweest ;(

Verwijderd

Op maandag 08 januari 2001 13:56 schreef DSmarty het volgende:
Tja, uitleg heb jij reeds gehad, dus is jouw reply nogal offtopic imho.. lees je icq history nog maar eens door.
Oke Oke maar ik ga lekker pas weer flushen als het weer klopt want ik sta er niet eens tussen met mijn IP dus...
Hou me opd e hoogte wannner het wel weer lekker gaat met je stats
En waarom ben je niet op ICQ? Weer aan het terugverhuizen?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Flushen kan gewoon, alleen zal Dhr. Dsmarty, of in dit geval wellicht Dhr. Dumb-ass, even weer wat naampjes moeten geven aan die adressen die er nu staan. En als hij daar een beetje snel me is, sta ik misschien zelfs nog even bovenaan. *D
Alhoewel dat waarschijnlijk weer niet voor lang zal zijn. :'(
Pagina: 1