Toon posts:

JPeto 2e poging..

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hier staat toch gewoon een demo online? Als die bevalt kun je hem aanschaffen; ik neem aan dat hij het niet downloadbaar aanbied om te voorkomen dat mensen hem gratis gaan gebruiken Hij is dus gewoon niet te 'downloaden'; maar alleen online te proberen --> Aangezien m'n vorige topic werd gesloten omdat of mijn vraag niet wordt begrepen of dat de uitleg niet goed was, hier een nieuwe poging.

Je kan WEL een Trial version downloaden, maar http://jpeto.net/downloads/ is niet beschikbaar. Als je wat beter had gelezen was dit duidelijk geweest. Aangezien ik eerst wil proberen of het programma werkt op MIJN webserver en niet op een server van jpeto wil ik de demo downloaden. Je hebt namelijk nog een ander progje of iets dergelijks nodig nl Zend Optimizer om het te laten werken. Of dit op mijn server dus werkt is met die online demo niet te testen. Hopelijk is deze uitleg wel duidelijk...

Ik ben dus op zoek naar een mirror of een andere plaats waar ik die demo vandaan kan halen.

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:42

samo

yo/wassup

De enige weg is natuurlijk de officiele weg. En gezien de officiele weg is afgesloten, is er reden om aan te nemen dat daar:
1) aan gewerkt wordt
2) een reden voor is
Je kan de bestandsnaam in google intoetsen, misschien dat het daar wel beschikbaar is.
Anders contact opnemen met de fabrikant, of wachten...
Forbidden
You don't have permission to access /downloads/ on this server.
Zegt ook al iets, niet?

[ Voor 17% gewijzigd door samo op 02-03-2005 11:59 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Of Zend Optimizer op je server werkt is eenvoudig uit te proberen; zie de Zend homepage. Lees meteen deze even door: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.