[exchange 2000] Regels toepassen op public (sub)folders

Pagina: 1
Acties:

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-02 22:12

Beamer

Return of the legend

Topicstarter
Wij hebben hier een aantal algemene adressen bijvoorbeeld info@info.nl. Nu hebben we op onze website een aantal formulieren die kunnen worden ingevuld en men kan deze verzenden. Deze formulieren worden weer automatisch aan ons doorgestuurd op info@info.nl met altijd een standaard onderwerp; bijvoorbeeld "reactie op website".

Om enige structuur aan te brengen wil ik in de public folder info (public folder info heeft dus als mailadres info@info.nl) een aantal submappen maken zoals: Beoordeling website, Vragen, Brochure. Ik wil dan bijvoorbeeld dat een e-mail verzonden aan info@info.nl waarin het woorde vraag in het onderwerp staat, altijd in de Submap vragen terecht komt. En e-mails met in het onderwerp Brochure altijd in de submap Brochure terecht komt. Etc.

Ik vermoed dat het middels policy's werkt ik heb hier echter niet veel ervaring mee op Exchange niveau.

20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:36
Volgens mij gaat dit niet 123 in een Public Folder (PF). Je kan beter info@ binnen laten open in een mailbox, en dan je bericht laten forwarden op basis van rulez. Dit zou wel moeten werken.
Eventueel kan je ook natuurlijk zelf een script schrijven dat dit doet.