Toon posts:

Draadloos netwerk in straat

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen...

Ik heb al veel gelezen over bereik en draadloze netwerk.. ik heb zelf al een klein draadloos netwerk maar wil dit gaan uitbreiden naar meerdere buren..

Ik heb een schets gemaakt..
Afbeeldingslocatie: http://www.scootermeetings.nl/files/wirelessschets.gif

Wat ik precies wil weten is wat voor apparatuur ik nodig heb
En of het dus mogelijk is om de router, draadloos internet door te sturen naar het AP, die het vanuit daar weer verder kan verzenden!

EISEN:
De router moet zoiezo ook minimaal 4poorten hebben voor een kabelt netwerk hier in huis!
Draadloze verbinding moet minimaal 54mbps zijn
Betaalbaar

bedankt

Verwijderd

gebruik netstumbler om te kijken waar je goed bereik hebt en waar je een ap moet plaatsen als je ze goed insteld dan wil het wel het is echt niet moeilijk

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 10:10:
gebruik netstumbler om te kijken waar je goed bereik hebt en waar je een ap moet plaatsen als je ze goed insteld dan wil het wel het is echt niet moeilijk
Inderdaad, ff een site check uitvoeren om de haalbaarheid te testen. Bijna iedere router heeft tegenwoordig minstens 4 LAN poorten, en anders hang je er gewoon een switch aan.

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik weet van de Asus AP 300g dat hij aan replicatie kan doen ofwel een signaal ontvangen en doorsturen.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.