Als ik alleen me c (hoofdschijf) erin heb is er niets aan de hand.
Ik kreeg een tijd terug ineens :
'Windows could not start because the following file is missing or corrupt:
<windows root>\system32\hal.dll
Please reinstall a copy of the above file.'
Zodra ik me 2de hardeschijf erbij prik die het eert dus perfect deed krijg ik deze error , koppel ik heb los dan is er niets aan de hand en boot me pc gewoon, het is overduidelijk dat ik alleen deze error krijg als ik die 2de hdd erbij prik.
Schijf c = SATA
Schijf d = gewoon alleen op een IDE kabel, en werkte altijd van de 1 op andere boot ineens die error
OS = Winxp pro sp2 uk
Ik heb de search gebruikt maar niemand heeft een oplossing zo lijkt, en niemand heeft het als ze er een hdd bijprikken en hebben de error constand ik alleen als ik die 2de hdd erbij prik
Ben een beetje ten einde raad aangezien ik ook al geformateerd had hiervoor toen had ik het ook.... En toen ontdekte ineens dat het door die 2de harddisk kwam, iemand die weet wat het kan zijn ?
Ik kreeg een tijd terug ineens :
'Windows could not start because the following file is missing or corrupt:
<windows root>\system32\hal.dll
Please reinstall a copy of the above file.'
Zodra ik me 2de hardeschijf erbij prik die het eert dus perfect deed krijg ik deze error , koppel ik heb los dan is er niets aan de hand en boot me pc gewoon, het is overduidelijk dat ik alleen deze error krijg als ik die 2de hdd erbij prik.
Schijf c = SATA
Schijf d = gewoon alleen op een IDE kabel, en werkte altijd van de 1 op andere boot ineens die error
OS = Winxp pro sp2 uk
Ik heb de search gebruikt maar niemand heeft een oplossing zo lijkt, en niemand heeft het als ze er een hdd bijprikken en hebben de error constand ik alleen als ik die 2de hdd erbij prik