Grote Vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Paradoxia
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Hallo allemaal,

Ik heb een aantal vragen allemaal omtrend windows. Ik gebruik op het moment windows 2000pro en eigenlijk alleen voor 3d/animatie/video-composting en rendering. Nu heb ik een systeem met:

40GB interne hdd
120gb externe usb2.0 hdd

Nu ben ik van plan om mijn systeem opnieuw te gaan installeren. Ik heb op het moment beschikking over windows 2000 en windows 2003. Ten eerste; welke distro kan ik het beste gebruiken voor een stabiel en snel systeem? En is het een goed idee om windows te installeren op de externe hdd of om de kleine hdd te blijven gebruiken? Software dat ik op het moment draai:

Maya 6.0.1 - diverse plugins
Renderman 11
Discreet Combustion 3
Photoshop en painter

Bij voorbaat dank,
Eddy

Nederlander in het enge Florida

• Jaywalker
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-11-2024
Lijkt me verstandig om i.i.g, aan te geven wat voor proc je gebruikt en hoeveel ram je erin geprikt hebt.
Normaal gesproken zou ik gaan voor Wk2 indien dit goed bevalt.
2003 zou opzich wel moeten kunnen maar wat zou de toegvoegde waarde moeten zijn.

Denk eerder dat je dan moet gaan besluiten of Wk2 of WinXP te gaan installeren.

Tevens zou ik gaan voor de interne HDD aangezien deze sneller data kan verwerken dan de externe schijf via USB 2.0

Ook zou ik de topic titel aanpassen...

-edit- kleine toevoeging

[ Voor 8% gewijzigd door Jaywalker op 02-03-2005 02:40 ]

Koffie!!

• Paradoxia
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Jaywalker schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 02:38:
Lijkt me verstandig om i.i.g, aan te geven wat voor proc je gebruikt en hoeveel ram je erin geprikt hebt.
Normaal gesproken zou ik gaan voor Wk2 indien dit goed bevalt.
2003 zou opzich wel moeten kunnen maar wat zou de toegvoegde waarde moeten zijn.

Denk eerder dat je dan moet gaan besluiten of Wk2 of WinXP te gaan installeren.

Tevens zou ik gaan voor de interne HDD aangezien deze sneller data kan verwerken dan de externe schijf via USB 2.0

Ook zou ik de topic titel aanpassen...

-edit- kleine toevoeging
Dank je, en sorry.

2.4Ghz P4
1GB RAM

Nederlander in het enge Florida

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Paradoxia,

Over welke Windows versie je het beste kan gebruiken is iets wat wij niet voor je kunnen uitmaken, dat kan je enkel zelf beslissen :)

Ik mis dan ook in dit topic het gene wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om je probleem op te lossen, en dat is toch wel verplicht op GoT. Daarnaast lijkt je topic titel natuurlijk nergens op - 'Grote Vraag' zegt helemaal niets over je probleem :)

Al met al ga ik dit topic dan ook sluiten - er zijn al genoeg topics geweest over XP vs 2000, en XP vs. 2003 - dus dat hoeven we hier niet te gaan herhalen :)

Dit topic is gesloten.