Mooie afbeelding, helaas te klein om te kunnen lezen.. Leuke tekst ook! 
nofi hoor, maar wat moeten wij hiermee?
Een beetje een gebrekkig startpost imho.
volgens deze pagina: http://www.liutilities.co...o/processlibrary/ndisuio/
is ndisuio een programma voor je bluetooth verbinding en wordt het afgeraden om deze te stoppen.
Uit je startpost kan ik trouwens niet opmaken dat ndisuio.sys voor deze connecties zorgt.
En uit je plaatje maak ik op dat al het verkeer geblokt wordt.. wat is dan precies het probleem??
is ndisuio een programma voor je bluetooth verbinding en wordt het afgeraden om deze te stoppen.
Uit je startpost kan ik trouwens niet opmaken dat ndisuio.sys voor deze connecties zorgt.
En uit je plaatje maak ik op dat al het verkeer geblokt wordt.. wat is dan precies het probleem??
Het goeie plaatje is te vinden op
www.xs4all.n\~braker\sysraar.jpg
Ik heb er al naar op google gezocht:
- Het is een bestand van windows
- Staat direct in relatie tot Windows Zero Configuration
- Niet aan te raden op te blocken
- Geen spyware
- zorgt voor interne communicatie
het bovenstaande is zo'n beetje alles wat ik op elke website over dit bestand vind. Maar " zorgt voor interne communicatie" slaat werkelijk alles! Dit programma maakt verbinding met tientallen adressen over de hele wereld
68.11.25.49
68.227.42.240
165.189.79.53
81.226.111.214
68.9.114.142
82.171.156.144
- en ga zo maar door.
Ik geloof niet dat het nodig is dat een een andere driver of wat het ook moge wezen allemaal data hoort door te zenden met jan en alle man.
En mijn probleem is cker niet onbekend, maar heb tot nog toe geen fatsoenlijke info gevonden over wat deze file nou precies doet, en waarom hij verbinding maakt met de halve wereld (constant)
www.xs4all.n\~braker\sysraar.jpg
Ik heb er al naar op google gezocht:
- Het is een bestand van windows
- Staat direct in relatie tot Windows Zero Configuration
- Niet aan te raden op te blocken
- Geen spyware
- zorgt voor interne communicatie
het bovenstaande is zo'n beetje alles wat ik op elke website over dit bestand vind. Maar " zorgt voor interne communicatie" slaat werkelijk alles! Dit programma maakt verbinding met tientallen adressen over de hele wereld
68.11.25.49
68.227.42.240
165.189.79.53
81.226.111.214
68.9.114.142
82.171.156.144
- en ga zo maar door.
Ik geloof niet dat het nodig is dat een een andere driver of wat het ook moge wezen allemaal data hoort door te zenden met jan en alle man.
En mijn probleem is cker niet onbekend, maar heb tot nog toe geen fatsoenlijke info gevonden over wat deze file nou precies doet, en waarom hij verbinding maakt met de halve wereld (constant)
thx voor je reactie, op die website ben ik reeds geweest.job schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 02:29:
Een beetje een gebrekkig startpost imho.
Het probleem is dat deze windows driver verbindingen schijnt te leggen met de hele wereldbol, zonder dat ik hier voor waar dan ook een goeie verklaring kan vinden. Daarom heb ik deze verdachte microsoft driver maar geblocked
zie www.xs4all.nl\~braker\sysraar.jpgSyS_ErroR schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 02:25:
Mooie afbeelding, helaas te klein om te kunnen lezen.. Leuke tekst ook!
Het is allemaal incoming, en verder lijken 192.168.77.1 / 192.168.222.1 / google.com mij nou niet echt verdacht.
Wat de file wel doet is wellicht leuk om even te weten, agreed.
Maar een security leak is het niet lijkt me zo.
(192.168.x.x range is alleen in gebruik op netwerken. Deze range wordt dus niet gebruikt op internet.)
Wat de file wel doet is wellicht leuk om even te weten, agreed.
Maar een security leak is het niet lijkt me zo.
(192.168.x.x range is alleen in gebruik op netwerken. Deze range wordt dus niet gebruikt op internet.)
offtopic:
Leuke prent op de achtergrond trouwens, skyline van New York?
Leuke prent op de achtergrond trouwens, skyline van New York?
[ Voor 11% gewijzigd door r0b op 02-03-2005 03:18 . Reden: .. tijd om te gaan slapen. Even een stelletje zinsfouten weggepoetst. ]
Je bent nu wel genoeg gewezen op het feit dat wij niet je persoonlijke helpdesk zijn.
Waar je de bloody arrogantie vandaan haalt om een screenshot van 1600*1200 te posten zonder ook maar iets aan informatie, is mij een raadsel; maar ik pik het iig niet.
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()