Toon posts:

Muis Hapert op Win MCE05

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje over het haperen van mijn muis en uiteindelijk uitvallen. ik heb sinds vandaag Windows MCE ( Media Center Edition ) 2005 draaien. Dit verging vlekkeloos tot opeens mijn muis uitviel. Na veel geklooi ben ik er achter gekomen dat als ik alle USB apparaten Los koppel dat de muis het goed blijft doen en als ik ook maar 1 apparaat erbij aansluit de muis na ongeveer een minuut begint te stotteren en uiteindelijk uitvalt.

Weet iemand wat dit veroorzaakt? wat ik er eventueel aan kan doen ? en of het aan mn hardware ligt of aan de Windows die geen vrede met mijn hardware heeft?

Groete michael

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:04

breinonline

Are you afraid to be known?

Download een Linux-live cd (Knoppix bijvoorbeeld), boot van deze cd en als je alles correct werkt heb je een softwareprobleem. Wat voor muis is het verder, het zou prettig zijn als je wat meer informatie geeft.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Topicstarter
Het is een doodnormale Logitech USB optische muis ... ik zal de linux live cd eens downloaden
breinonline schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 09:29:
Download een Linux-live cd (Knoppix bijvoorbeeld), boot van deze cd en als je alles correct werkt heb je een softwareprobleem. Wat voor muis is het verder, het zou prettig zijn als je wat meer informatie geeft.