Toon posts:

Toetsen bij toetsenbord blijven steken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij mijn toetsenbord, wanneer ik bijvoorbeeld een spelletje speel, dat mijn toetsen blijven hangen. Als ik bijvoorbeeld op het pijltje naar voren druk, blijft die ongeveer 5 sec werken en dan niet meer, moet ik die weer loslaten en dan weer indrukken. Heel irritant. Het lijkt wel alsof windows een "beveiliging" erop heeft gezet. Iemand een oplossing??

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Is dit ook zo in DOS? Dus als je boot met bootflop?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Topicstarter
nee in DOS heb ik dit probleem niet

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

SgtStrider

Fractal Switchover!

Schroef je keyboard ff uit elkaar, alles schoonmaken, dopjes weer in je top, en dan kijken of het weer goed werkt?

Dit heb ik pas geleden ook gedaan, werkt nu weer als een tiet :)

Vereist wel enige inzet, maar ach, daar ben je tweaker voor?

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Verwijderd

Topicstarter
Ik had hem al uit elkaar gehaald en schoongemaakt, maar nog steeds hetzelfde probleem...

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
blijft die ongeveer 5 sec werken en dan niet meer,
Stop de toets met werken na dat je een andere toets hebt ingedrukt? Dan is er namelijk permanent een toets ingedrukt door b.v. vocht tussen de toetscontacten..

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Pagina: 1