[PC, Xp] IE opent geen paginas meer, mozilla wel

Pagina: 1
Acties:

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-08 13:41
Om een of andere wazige reden opent mn internet explorer geen pagina's meer en mn mozilla wel.
Ik heb al geprobeerd om al mn internet setting's op default te zetten maar dit blijkt niet te werken.
Ook heb ik al de cookies al gedelete, hitmanpro gedraait enz (t vaste rijtje).

Het gekke is dat mijn favourites in IE wel werken, maar op t moment dat ik iets in mijn adres balk in typ laadt hij de pagina gewoon niet als ik op enter druk.

Ik gebruik toch bij voorkeur IE boven mozilla, dus als iemand weet hoe dit op te lossen?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als je de Go knop toevoegt, werkt het dan wel?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Pandemic
Het werkt weer, alleen nu heb ik andere vage problemen.

Onder andere een steeds terugkerende Svhost.exe, ik heb hem al verscheidene malen gedelete uit mn windows folder, de reg keys verijwderd en de msblaster patch geinstald. Ook norton er al over gedaan.

Ik heb nu erg vaak problemen met mappen programma's die in 1x op not respoding springen zonder enige rede. Of programma's die opeens niet opstarten of niet zichtbaar worden (kazaa en task manager).

Ik heb t id dat ik een of ander virus heb opgedaan want ik heb laatste dagen nogal veel problemen.

- O.a de Svhost.exe sinds paar uur.
- Problemen met netwerkverbinding.
- Programma's die eruit knallen zonder reden.
- Programma's die niet opstarten.
- Programma's die bepaalde taken wiegeren (zoals bovengenoemde IE, bij msn werkte enter knop ineens niet meer waardoor ik niks kon sturen, met muis indrukken werkte ook al niet)

Iemand enig id, ik ben radeloos, ik heb alles al geprobeerd aan hitmanpr0, en virusscanners. Net mcafee geinstalleerd en gedraait niks gevonden.
En toch is dit niet normaal!

Ik moet deze topic ff reposten in forum over virussen enz, deze mag dicht want denk dat hij hier niet meer thuishoort.

[ Voor 7% gewijzigd door Pandemic op 02-03-2005 01:06 ]

Verwijderd

Pandemic schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 00:54:
..
Onder andere een steeds terugkerende Svhost.exe, ik heb hem al verscheidene malen gedelete uit mn windows folder, de reg keys verijwderd en de msblaster patch geinstald. Ook norton er al over gedaan.
..
Ik neem aan dat je svchost.exe bedoelt, en dit is een standaard onderdeel van WinXP. Dus deleten kan nogal wat problemen geven.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 08:46 . Reden: knip in quote (was veel te veel) ]

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:24

HaterFrame

Well... Poo came out!

(jarig!)
Tis idd niet verstandig dat je die uit je windows hebt gedonderd aangezien hier heel wat processen die oa met networking en internet te maken. Herinstalletje dan maar? :D

I am the great Cornholio!

Verwijderd

svhost.exe bestaat wel degelijk: kijk maar eens op http://www.answersthatwork.com/Tasklist_pages/tasklist_s.htm

• Pandemic
Het gaat om het svHOST.exe bestand, dit bestand is niet van windows zelf naar mijn weten (ik heb wel 3 svchost's in mn lijst staan maar die horen bij windows :d).

Je kan het onder andere krijgen door Msblaster zoals ik uit ervaring heb opgedaan, normaal trekt dit programmatje als gevolg van een blaster besmetting heel je cpu capaciteit dicht. Maar ik heb geen blaster, daarom vind ik het zo vaag dat dat programmatje onder mijn naam (niet onder networking service of system) steeds opniew in mn taskmanager verschijnt.
Pagina: 1