Tering... Ik heb ook ff een firewall.....

Pagina: 1
Acties:

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53
Ik dacht vandaag, laat ik die blackICE firewall even installeren, en allejezus zeg, is iedereen gek geworden ofzo..?

Constante attacks blijkbaar...

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/kadoendra/firewall.gif

En dit is in een paar uurtjes tijd!

Ten eerste, zijn er dingen die ik hieraan kan doen om er zeker van te zijn dat er niets gebeurt. Ten tweede, wat moeten ze allemaal van me..? Waarom lopen ze m'n poorten te scannen enzo, wat hebben die gasten er aan...!?!?!?

Ten derde, er zit één erg rood uitroepteken-tje bij, en die waarschuwing onderin is ook niet echt mild. Wat kan mij gebeuren..?

En nogmaals: wat doe ik hier aan..!?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Rustig, rustig ;) ... je doet er niets aan. Dit gebeurt niet alleen bij jou maar bij iedereen helaas. Het zijn echt geen attacks direct naar jou gericht 8-), ze scannen gewoon constant totdat ze iets vinden. Met een firewall hoef je iig niet echt bang te zijn, als ze iets proberen zullen ze dat veel eerder doen bij iemand zonder firewall lijkt me ;). Ik moet wel zeggen dat BlackICE nogal kan overdrijven met z'n waarschuwingen :r ...

PC Specs

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53
Is er niet een of ander collectief dat al die fucking trojan-scriptkiddies gewoon pleite hacked..?

Lijkt mij wel cool... Gewoon elk IP dat aan je poorten aan het rommelen is keihard aanpakken...