[hotmail virusscan] Problemen met attachments

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-04 09:28

coldasice

business intelligence redesign

Topicstarter
Ik kan binnen hotmail bijna niks aan attachments openen omdat Trend Micro aangeeft dat hierin een onbekend virus zit of probleem heeft met scannen...ik heb al gekeken bij de help maar kan niks vinden.....het is bij veel bestanden...pps mpeg....ik kan ze ook niet doorsturen omdat dit van hotmail niet mag....

in deze bestanden zit geen virus....ze komen ook van een hotmail account af dus ze zijn door dezelfde virusscanner wel goedgekeurd....

weet iemand de oorzaak hier van?

business-intelligence.info/freelance

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik kan binnen hotmail bijna niks aan attachments openen omdat Trend Micro aangeeft dat hierin een onbekend virus zit of probleem heeft met scannen
Dat heeft dus hoe dan ook niets met een OS te maken, al was het maar omdat je geen OS noemt ondanks het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy ;)

Maar waar hebben we het over? Hotmail via een browser? Welke browser? Of anders: welke MUA? Bij via de browser doorsturen komt een attachment helemaal niet in het zicht van je vscan: waar loopt het dan vast, of bedoel je de scanner van hotmail zelf? Dan zou ik contact opnemen met MS want dat is serverside :Y)

Het is me niet duidelijk wat de situatie is en heb dus geen idee waar naar toe te verplaatsen (geen OS -> geen WOS). Dus open in IT, SA of BV even een nieuw topic afhankelijk van waar je een probleem denkt te zien :)

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 01-03-2005 22:49 . Reden: italics ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.