[Word 2003] Formule wordt niet goed weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-08 13:59

Shapeshifter

Get it over with

Topicstarter
Ik heb een documentje met wat forumule's hierin (wiskunde uitleg van schoolweb.tk) maar ik heb hier wat problemen mee. Op elke plek waar een formule zou moeten staan staat: "Error!" als ik dan "Toggle Field Codes" probeer geeft 'ie iets vaags, maar geen formule...

Hier staat het betreffende document...

Hebben jullie enig ide over hoe dit op te lossen?

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Verwijderd

bij mij doet-ie het correct - ik zie netjes resultaten van formules zoals
code:
1
{EQ \F(ex (2x ( 2);4x2)}
misschien kan je eens de puntkomma door een komma vervangen?

• Shapeshifter

Shapeshifter

Get it over with

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:23:
bij mij doet-ie het correct - ik zie netjes resultaten van formules zoals
code:
1
{EQ \F(ex (2x ( 2);4x2)}
misschien kan je eens de puntkomma door een komma vervangen?
Bovenstaande is dus niet correct, het lijken meer op coordinaten oid, wat er zou moeten staan is "(1/2)" of het teken daarvan (bij 3a - de eerste)

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Verwijderd

wat ik hier liet zien is een paste van de opdracht selection.fields(1).code van een veldje dat ik geselecteerd had, en het ziet er inderdaad niet juist uit. maar het document werkt wel degelijk, en m'n suggestie blijft : vervang de puntkomma eens door een komma.

• Shapeshifter

Shapeshifter

Get it over with

Topicstarter
Aha, ik zie het... |:( Perfect Dat werkt inderdaad. Ben beetje moe denk ik ;)

Bedankt