doet hij dat ook als je alleen de power aansluit zonder de ide kabel ?? zoja dan isser dus iets mis met de speler zelf en hoef je niet verder te zoeken dan de winkel om hem om te ruilen
Dat probleem komt me ook bekend voor, volgens mij heb ik dat vroeger langgeleden ooit eens gehad.
Heb je de ide kabel er verkeerd om inzitten??
(kan overigens alleen met die oude ide kabels zonder nokje)
Lijkt me gewoon hardware probleem? Terugbrengen dus? Als ik je goed begrepen heb, want als ie eruit is, kan ie er toch niet nog eens uit?
Is 6 jaar oud?job schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:55:
Dat probleem komt me ook bekend voor, volgens mij heb ik dat vroeger langgeleden ooit eens gehad.
A2...Dingetje...Niero schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:56:
Van welk merk en type is deze nieuwe DVD Writer?
Geef gewoon het merk ... Dit helpt ook niet echt.Erasmo schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:58:
A2...Dingetje...
-
redelijk.
Ik zou zeggen kijk eens of je de ide connector ook anders aan kan sluiten.
Maar kijk ook naar deze tip
Als hij zonder ide ook open gaat hoef je die ide stekker niet eens om te draaien en weet je zo ook al dat hij stuk is.StuiTeR schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:55:
doet hij dat ook als je alleen de power aansluit zonder de ide kabel ?? zoja dan isser dus iets mis met de speler zelf en hoef je niet verder te zoeken dan de winkel om hem om te ruilen
Problem solved: Na m'n case opengehaald en een beetje vet de ide kabel zitten prutsen(ding zat er trouwens wel goed in). Comp weer in elkaar gezet en dat kreng doet het!
Tnx voor de tips anyway.
Dit is niet de manier waarop je een topic opent op GoT. Je bent niet de nieuwste hier op GoT, en zou dus eigenlijk wel op de hoogte moeten zijn van Algemene gedragsregels (Netiquette). Lees het anders nog een keer aandachtig door.
Eerst mag je ook wel zelf proberen te prutsen, en niet direct naar GoT rennen.
Eerst mag je ook wel zelf proberen te prutsen, en niet direct naar GoT rennen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()