ik wou via tiscali overgaan op VOIP, maar moet je dan ook nog vastrecht betalen aan KPN of word dat dan helemaal afgesloten? Want ik zag dat ik voor nog geen 10 euro meer als wat ik nu betaal, veel sneller internet krijg en gratis bellen.
Afaik bieden alleen sommige BBNed providers een oplossing waarbij het vastrecht vervalt en *ook* die 9,40 niet in rekening wordt gebracht. Zie o.a. tweakdslrusman schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:21:
ik wou via tiscali overgaan op VOIP, maar moet je dan ook nog vastrecht betalen aan KPN of word dat dan helemaal afgesloten? Want ik zag dat ik voor nog geen 10 euro meer als wat ik nu betaal, veel sneller internet krijg en gratis bellen.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.
ik kan het wel aanvragen maar vervalt dan wel het vastrecht?
Wat bedoel je nu letterlijk met "vastrecht" ? Dat is iest van KPN-telecom bij een abonnement voor telefonie (annaloog of ISDN).
Je kunt je KPN telefonie helemaal opzeggen natuurlijk. Echter betaal je dan een toeslag voor het niet hebben van linesharing van 9.50 euro per maand. Zelfde bedrag als belbudget behouden eigenlijk. Kopernetwerk moet ook onderhouden worden voor gebruik van DSL.
Net als bij carrier-preselect (zoals tele2 etc) zal je altijd natuurlijk een bijdrage betalen aan het onderhoud van het kopernetwerk in beheer van KPN. Overigens kan DSL met belbudget samen en carrier-preselect alleen met belbasis en belplus wat natuurlijk weer een 8 euro besparing per maand is.
Je kunt je KPN telefonie helemaal opzeggen natuurlijk. Echter betaal je dan een toeslag voor het niet hebben van linesharing van 9.50 euro per maand. Zelfde bedrag als belbudget behouden eigenlijk. Kopernetwerk moet ook onderhouden worden voor gebruik van DSL.
Net als bij carrier-preselect (zoals tele2 etc) zal je altijd natuurlijk een bijdrage betalen aan het onderhoud van het kopernetwerk in beheer van KPN. Overigens kan DSL met belbudget samen en carrier-preselect alleen met belbasis en belplus wat natuurlijk weer een 8 euro besparing per maand is.
[ Voor 81% gewijzigd door bjck op 02-03-2005 10:18 ]
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
maar wat is nou goedkoper dan? kpn of tiscali?
Zal Scarlet dan hetzelfde doen? De € 9,50 voor de lijn zit gewoon in de € 39,50 inbegrepen?
Btw: Uit de voorwaarden van Tiscali:
Indien je KPN telefoonaansluiting wordt opgezegd brengt KPN kosten voor de instandhouding van de koperdraden van je ADSL-lijn bij Tiscali in rekening. Tiscali is genoodzaakt om deze kosten, ad € 9,95 per maand inclusief BTW, aan je door te berekenen. De kosten zullen tegelijk met je maandelijkse abonnementskosten in rekening worden gebracht.
http://www.tiscali.nl/producten/telefonie/basis.asp?faq=on
Btw: Uit de voorwaarden van Tiscali:
Indien je KPN telefoonaansluiting wordt opgezegd brengt KPN kosten voor de instandhouding van de koperdraden van je ADSL-lijn bij Tiscali in rekening. Tiscali is genoodzaakt om deze kosten, ad € 9,95 per maand inclusief BTW, aan je door te berekenen. De kosten zullen tegelijk met je maandelijkse abonnementskosten in rekening worden gebracht.
http://www.tiscali.nl/producten/telefonie/basis.asp?faq=on
[ Voor 76% gewijzigd door guanpedro op 02-03-2005 10:34 ]
PC: MSI-NEO2FISR P4-2.6HT@2.8 Dual-channel GEIL-PC3500 Intel CSA GB-LAN 9600PRO Pioneer DVR106 Server: Dual Xeon-2GHz 3Ware 7500-12 11x120GB RAID5 GB-LAN RH 9 2.4.22 Digicam: Sony DSC-F717
Wel als je je KPN abbo opzegt. Staat allemaal in die link die ik gaf.rusman schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 11:28:
zit dit al bij de prijs inbegrepen?
PC: MSI-NEO2FISR P4-2.6HT@2.8 Dual-channel GEIL-PC3500 Intel CSA GB-LAN 9600PRO Pioneer DVR106 Server: Dual Xeon-2GHz 3Ware 7500-12 11x120GB RAID5 GB-LAN RH 9 2.4.22 Digicam: Sony DSC-F717
Hier kunnen we niets mee. Je geeft te weinig informatie, en toont verder ook weinig interesse om zelf even een beetje te zoeken.
Al je vragen zijn gewoon te vinden, probeer de zoekfunctie en google dus eens
Al je vragen zijn gewoon te vinden, probeer de zoekfunctie en google dus eens
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()