Toon posts:

hoe SQL file importeren met PHPmyadmin

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met phpmyadmin op mijn oude hosting provider de database gebackupt naa een sql bestand.
Maar hoe importteer ik um weer importeren lukt niet goed ik heb al op google gekeken.
ik schijn hier bij SQL bij Draai SQL query/queries op database een commando te kunnen opgeven om te importeren maar ik weet niet welke commando dat is.

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:38
probeer het .sql bestand te openen met kladblok, kopieer alles en voer dat uit in je database... voila :)

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-05 12:37
Bij SQL kun je je bestand uploaden

Verwijderd

Topicstarter
Mijn SQL databse is 10 MB groot,, ik denk dat het met timeout te maken heeft als ik umupload kan ik dan via een opdracht het importeren starten?

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 21:12 ]

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Bladeren, je SQL-file op je HDD selecteren en dan submitten? :?

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
Dacht dat je niet meer dan 2 MB mocht importeren in phpMyAdmin?

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Denker schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:13:
Dacht dat je niet meer dan 2 MB mocht importeren in phpMyAdmin?
offtopic:
Dat ligt waarschijnlijk eerder aan de upload_max_filesize in php.ini, die standaard op 2M staat. ;)

TS: je zou het eens kunnen proberen met http://www.ozerov.de/bigdump.php; ik heb daar zelf overigens geen ervaring mee, dus of het echt lekker werkt durf ik niet te zeggen. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:27

Reinier

\o/

Dan knip je de SQL file in stukken (geen regels in tweeën knippen!) en importeer je het in delen.

Verwijderd

Vraag gewoon even aan je hosting provider of hij de database wil importeren. Of upload de dump via FTP en voer een shell commando uit (via SSH of met bijvoorbeeld een PHP script).
code:
1
mysql -uusername -ppassword databasenaam < dump.sql

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:06

Pelle

🚴‍♂️

Of gewoon even common sense gebruiken :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.