Hulp nodig bij TV in te stellen zonder originele remote?

Pagina: 1
Acties:

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-02 09:52
Hey hallo,

Ik zit hier met een Sony Black Trinitron KV-X2141D uit 92 ofzo.
Het ding heeft altijd prima gewerkt, alleen de afstandbediening is ergens in de loop der jaren stuk gegaan.
Nu gebruik ik al tijden een universele afstandbediening; werkt ook prima.
Alleen was Essent zo grappig om vandaag alle TV kanalen om te gooien en het ding moet dus opnieuw geprogrameerd worden.

In de handleiding van de TV staat alleen uitgelegd hoe je de zenders moet programeren mbv de afstandbediening. Op de TV zelf zitten maar 3 knoppen, +, - en een knop die 3 functies heeft:
1x induwen is volume, dat kan je dan met de + of - aanpassen, nog een keer duwen is programma + of - en als laatste kun je AV, videokanaal, etc instellen (4 kanalen, voor xbox of playstation zegmaar)

De universele afstandbediening is een MedionMD6461, en in de handleiding daarvan word alleen uitgelegd hoe je de afstandbediening in kan stellen op verschillende merken TV's. Er word niets uitgelegd over hoe je zenders kan zoeken en vastleggen en met welke knoppen dat dan zou moeten gaan :?

Anyway, lang verhaal kort: met google kom ik helaas geen steek verder, de handleidingen van zowel TV als universal remote reppen verder niet over hoe ik de zenders opnieuw kan instellen (zonder de originele afstandsbediening dus)

Misschien weet iemand hier hoe ik de zenders er weer ingezet krijg? :)