Toon posts:

Standaard word document is veranderd

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met word.

Het standaard document (document1) is veranderd en ik krijg het niet meer in normale toestand terug (leeg). Ik heb al geprobeerd om de inhoud van het hele document te verwijderen en op te slaan.

Word al eens opniew laten installeren.
Compleet office eraf en opnieuw geinstalleerd.

En ik heb al de zoekfunctie gebruikt om het lege document te vinden maar zonder resultaat.

Hoe kan ik dit probleem oplossen.

• rs-music
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-08-2025
Welke Versie Windows, en welke office?

Handmatig ook zoveel mogelijk weggegooid na het deinstalleren en voor het installeren?
- Register waarden van office (Regcleaner)
- Office spul in Application data onder Documents and settings en dan gebruikersnaam?
- Office map in Program Files?

• cossy nl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:48
ff googlen, maar dan heb ik ook wat voor je, is dit het probleem + oplossing voor je?

http://members.home.nl/corne.v.d.ven/Sjabloon.htm

• Dr. Bean
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Inderdaad, zoals cossy nl al meldde: je moet even op zoek naar de 'normal.dot'. Die kun je zonder meer verwijderen (of backuppen, als je dat andere sjabloon nog wil hebben). Dan wordt er automatisch een nieuwe aangemaakt, met standaard instellingen.
Omdat het bestand standaard hidden is, moet je bij bv d zoekfunctie ook even aangeven dat je in alle bestanden wilt zoeken.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Niet zo lastig dus; in het vervolg even zoeken met de juiste keywords en je vind het zo :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.