Toon posts:

[Actionscript] Dynamisch knoppen maken

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg maar niet gevonden hoe het moet: dynamisch knoppen maken. Ik heb een knop in de library staan en wil er (vb dmv een for-lus) dynamisch instances van maken, waarbij ik dan de tekst op die knop telkens kan veranderen. Maar ik krijg niet gevonden hoe dit moet. Kan iemand me snel op weg helpen? thx ;)

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Verwijderd

Andere mensen helpen is een deugd. Zelf alleen maar geholpen willen worden een ondeugd.

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

wat een kinderachtig gezeik weer, typisch tweakers

maarre ellen,ik denk dat je beter op een actionscript forum kan kijken dan hier, das wel duidelijk

check hier is http://actionscript-toolbox.com/

McFraGG de gekste !!

Verwijderd

Topicstarter
RaR schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 20:37:
wat een kinderachtig gezeik weer, typisch tweakers

maarre ellen,ik denk dat je beter op een actionscript forum kan kijken dan hier, das wel duidelijk

check hier is http://actionscript-toolbox.com/
thx RaR, net hetzelfde wat ik er van vind.

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Owdear,

we zijn niet aardig voor mensen die google niet kunnen gebruiken, laat staan de mensen die de macromedia search niet kunnen gebruiken. Laat eens kijken naar keywords: attachmovie? Duplicatemovieclip? nou daarmee de TS geholpen hebbende wil ik het wel even graag over de houding van sommige mensen hier hebben.

Vragen is een teken van intelligentie, maar meerdere keren dezelfde vraag stellen is redelijk stom, zeker als er een google en een handleiding is die je kunt lezen. Dat staat ook in de faq, en dat is inderdaad typisch tweakers, maar het is zeker niet kinderachtig.

[ Voor 11% gewijzigd door XangadiX op 01-03-2005 23:30 . Reden: niet zo aardige opmerking ]

Stoer; Marduq

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

en omdat ik te goed voor de wereld ben :P
In geval van FlashMX (daar ben je ook erg onduidelijk over) maak je gebruik van createClassObject
componentInstance.createClassObject(className, instanceName, depth, initObject)

Parameters
className An object indicating the class of the new instance.

instanceName A string indicating the instance name of the new instance.

depth A number indicating the depth of the new instance.

initObject An object containing initialization properties for the new instance.

Returns
A UIObject that is an instance of the specified class.

Description
Method; creates a subobject of an object. Generally only used by component or advanced developers. This method allows you to create components at runtime.

You need to specify the class package name. Do one of the following:

import mx.controls.Button;
createClassObject(Button,"button2",5,{label:"Test Button"});

or

createClassObject(mx.controls.Button,"button2",5,{label:"Test Button"});

Example
The following example creates a CheckBox object:

form.createClassObject(CheckBox, "cb", 0, {label:"Check this"});

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:29
createClassObject is trouwens niet de functie waar de topicstartster naar op zoek is. Attachmovie en linkage zijn denk ik de juiste zoektermen.

Echter, deze topic gaat dicht. Ik pik niet dat mensen totaal disrespect tonen voor de mensen die moeite erin steken om je op weg te helpen. Tevens spreekt je posthistory voor zich. Gebruik de volgende keer op z'n minst Google. Lees deze topic trouwens ook eens door: [rml][ W&G FAQ] Welkom in W&G: FAQ en Beleid[/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.