Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met een axim30 en tomtom

Draait dit fatsoenlijk op de "goedkopere" 312mhz / 32mb rom Dell Axim30 (€ 201,-)?

Of is het beter om de "dure" 624mhz - 64mb rom Dell Axim30 (€ 398,-) aan te schaffen.

Het prijsverschil is toch bijna € 200 ...

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:57

Nakebod

Nope.

Heb zelf de X30 High, 624 Mhz, 64 mb, en daar draait het gewoon goed op.
TomTom zegt zelf dat het geschikt is voor de X30, dus moet werken.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:28

Sabbi

je denkt aan mij.

Het draait zelfs op 150 mhz Mips pda's van 6 jaar oud, dus op een splinternieuwe axim zal het echt wel werken. Tomtom boeit het echt weinig of je pda sloom of snel is (wel een beetje, maar je staat te kijken al het bijna even snel draait joh)

• aip
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-11 15:25

aip

Werkt uitstekend op een X30 Mid, zelfs als je die - om de accu te sparen - op 208 Mhz laat lopen. Voor Tomtom zou ik geen snellere aanschaffen. Voor weinig toepassingen eigenlijk (m.u.v. high-res xvid/divx-jes kijken dan). Maar met xcpuscalar kun je een X30 Mid probleemloos op 520 Mhz laten lopen. Een x30 High lijkt me voor bijna alle toepassingen overbodig.

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
TomTom werkt bij mij probleemloos op een Axim X5... dat is 400 Mhz geloof ik..... Dus op een X30 mid zou het zeker ook moeten kunnen

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!