Ik ben op zoek naar een goedkoop accespoint met bij voorkeur een aansluiting voor externe antenne. Je kent het wel.. dat je het standaard antennetje eraf kunt schroeven en er een andere antenne aan kunt hangen. Nu vroeg ik me af of er iemand weet of deze aansluiting aanwezig is op de sweex accespoints? Oftewel, wie heeft een sweex accespoint en kan het even nakijken of weet toevallig van deze apparaten dat het standaard antennetje eraf geschroefd kan worden?
Je hebt denk ik niet zo'n grote kans dat de antenne makkelijk te vervangen is.
Je zou kunnen kijken naar ASUS. Dit merk levert zelf namelijk ook een extra antenne voor hun AP's.
Je zou kunnen kijken naar ASUS. Dit merk levert zelf namelijk ook een extra antenne voor hun AP's.
Alles is terug te redeneren naar 4
Ik zelf al een aantal antenne's dat is het probleem dus niet. Ik hoef alleen maar even te weten of de standaard antenne's er met een aansluiting op zitten geschroefd of dat ze gewoon vast zitten.
Ik heb zelf de sweex
Wireless Broadband Router/ Acces Point 11g
model: LC000060
Hier kan de antenne er afgedraait worden.
Wireless Broadband Router/ Acces Point 11g
model: LC000060
Hier kan de antenne er afgedraait worden.
Verwijderd
Probleem is alleen dat er amper pigtails verkrijgbaar zijn voor deze dingen richting een N-connector. Linksys daarentegen is heel veel voor te krijgenSteef1983 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 19:17:
Je hebt denk ik niet zo'n grote kans dat de antenne makkelijk te vervangen is.
Het punt is... als je de antenne dr af haalt en dan een een soortgelijke antenne dr aan wil knopen maar nog steeds zoon lekker dun draadje wil gebruiken dan heeft dat geen zin.
Beter kun je je spulletje modificeren met een grote plug zodat je er een lekkere dikke kabel aan kan frutselen zodat je zo min mogelijk verlies hebt... (demping)
Beter kun je je spulletje modificeren met een grote plug zodat je er een lekkere dikke kabel aan kan frutselen zodat je zo min mogelijk verlies hebt... (demping)
Deze advertentieplaats is te huur!
Ik heb een low-loss verloopkonnektortje RPSMA > N-Konnektor
Perfect voor alle apparatuur met de kleine aansluiting.
Perfect voor alle apparatuur met de kleine aansluiting.
Pagina: 1