Alweer die software-patenten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Het draadje over de software-patenten in de EU maakt weer heel wat emoties los. Allerlei anti-reacties worden weer zwaar de lucht in gemod. Neem nou de eerste twee, op +4 terwijl ik +2 al heel dik beloond zou vinden. En dit gescheld tegen minister Brinkhorst lijkt me toch eerder een troll dan iets wat op +4 hoort. Het is nog wat te vroeg voor PM-acties, maar wellicht kan men er eens wat reguliere modpuntjes aaan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Heb er een puntje of 30 over verdeeld. De meerderheid van de posts werd toch wel érg overgewaardeerd zeg, waar dat toch zo vandaan komt :| Daarnaast gaat ook (dezelfde) helft behoorlijk offtopic over de Europese Grondwet maargoed...
* Cloud hopes this helps :Y)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:18

JHS

Splitting the thaum.

De helft gaat over de europese grondwet, zoals wolkje al zegt. Maar moeten ze ook allemaal naar 0 - offtopic gemod worden, er vond nog wel een soort van interressante discussie plaats. Overigens zijn er maar zeer weinig met offtopic gemod, dus ik wilde dat toch even vragen :P .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Offtopic is iets dat je - vind ik - niet altijd even letterlijk moet nemen. Op een opmerking ontstaat vaak een hele intressante subdraad, om dat naar beneden te raggen is gewoon zonde van goede reacties vind ik persoonlijk.

Ook ik zal nog even door het draadje fietsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:11

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

polaris schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:05:
En dit gescheld tegen minister Brinkhorst lijkt me toch eerder een troll dan iets wat op +4 hoort. Het is nog wat te vroeg voor PM-acties, maar wellicht kan men er eens wat reguliere modpuntjes aaan besteden.
Deze staat nu nog steeds op +4, en voor formuleringen als
autistische eigenheimer
en lege suggesties dat hij door MS betaald zou worden, vind ik een +4 absoluut niet kunnen ...

hij is nu wel te oud om nog gewoon te modden, maar kan een PM dat nog corrigeren?

[ Voor 11% gewijzigd door RM-rf op 03-03-2005 11:40 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

RM-rf schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:39:
. . . kan een PM dat nog corrigeren?
Wat stel je voor?
wmb hoeft 'ie niet onder het maaiveld . . .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

botoo schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 11:47:
[...]
Wat stel je voor?
Je steelt mijn tekst, bo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook nog maar een zooi -1 off-topic's tegenaan gegooid (doe ik ook nog eens iets nuttigs met mijn modpunten ;) ).

Alle posts die over de Europeese grondwet gingen "-1 off-topic" gemod, want het artikel gaat over het softwarepatent, en niet om de europese grondwet.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Wat stel je voor?
Een 0-Overbodig lijkt me wel goed. Buiten de troll en de ongefundeerde verdachtmaking staat er toch weinig zinnigs in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Poldermodel +1 gemodereerd van gemaakt, geen penalty en geen bonus dus.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1