Toon posts:

[Dav. Business] 'PrimaryKey is not initialized' bij import *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We zitten hier met n probleempje: we hebben davilex factuur opnieuw geïnstalleerd, maar nou lukt het niet om een oude administratie of backup te importeren. Elke keer wordt het proces onderbroken met de melding: "De reservekopie kon niet worden teruggezet" of "De administratie ... kon niet geopend worden". Het versienummer is 9.0.7 en we kunnen wel wat hulp gebruiken van mensen die met het programma zelf werken. Alle hulp is welkom. In het verleden ook al eens gehad en toen moest je een paar bestanden aanpassen. Jammer genoeg nooit opgeschreven hoe 8)7

Foutmelding uit het bestand "Business.txt": 20050301 17:21:56
An error occurred in TBusinessExceptionLogger.HandleException:
TAppSQLServer7DatabaseConnection.UpdateAppObj: PrimaryKey is not initialized. (D:\Business9\Source\AccountLibrary\Carthago\DbClasses.pas, line 3643)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 18:43 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je hebt niet toevallig nog support via Davilex? Lijkt me dat zij dit vrij eenvoudig op kunnen lossen? Verder lijkt het pascal te zijn (?) en een database melding over een primarykey lijkt te zeggen dat je wellicht een niet-standaard primary key gebruikt oid? Kun je in de achterliggende database komen om eea te controleren? Verder pas ik je topictitel nog even aan :)

Davilex Business data import > [Dav. Business] 'PrimaryKey is not initialized' bij import *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Nee, we hebben geen support meer. Toevallig net twee weken geleden stop laten zetten. Maar het moet dus zijn op te lossen??"
en een database melding over een primarykey lijkt te zeggen dat je wellicht een niet-standaard primary key gebruikt oid? Kun je in de achterliggende database komen om eea te controleren?
Kun je hierbij helpen. Ik snap het nl. niet :9