Ik ben een beetje aan het rondkijken wbt domeinregistratie en het valt mij op dat een internetprovider als XS4all veel duurder is dan een hostingprovider als hostingdiscounter of alternet. Weet iemand waar dat aan ligt en waar dat prijsverschil dan vandaan komt?
Hoi Essy, en welkom op GoT 
Je vraagt heeft weinig tot niets met programmeren van doen, en gaat dus in Programming & Webscripting op slot. De goede plaats voor een vraag over hosting is Internet & Telefonie, in dat forum staat zelfs een sticky (blauwe topics bovenin) over Hosting en alles eromheen
Ik verplaats dit topic niet omdat het een wel erg summiere topicstart is, en er bovendien in die hosting-FAQ genoeg informatie staat. Lees in ieder forum aub. even de stickies (vooral de 'beleids'-topics) alvorens er te posten
Je vraagt heeft weinig tot niets met programmeren van doen, en gaat dus in Programming & Webscripting op slot. De goede plaats voor een vraag over hosting is Internet & Telefonie, in dat forum staat zelfs een sticky (blauwe topics bovenin) over Hosting en alles eromheen
Ik verplaats dit topic niet omdat het een wel erg summiere topicstart is, en er bovendien in die hosting-FAQ genoeg informatie staat. Lees in ieder forum aub. even de stickies (vooral de 'beleids'-topics) alvorens er te posten
[ Voor 26% gewijzigd door curry684 op 01-03-2005 17:27 ]
Dit heeft weinig met programmeren te maken, vandaar dat ik hem sluit. Iedere hoster heeft zijn eigen kosten, eigen servicelevel, software waarmee ze werken en garanties mbt betrouwbaarheid
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Dit topic is gesloten.
![]()