Python op Windows: SSL-support?

Pagina: 1
Acties:

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik wil graag SSL-support voor mijn urllib2 op Windows. Ik gebruik nu ActivePython 2.3, maar die schijnt dit niet te hebben. Welke builds hebben dit wel, of hoe kan ik dit mogelijk maken?

[edit] De officiële Python-build voor Windows (2.4) heeft het ook niet...

[ Voor 18% gewijzigd door djc op 01-03-2005 17:31 ]

Rustacean

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik neem aan dat je hier al tussen had gekeken? :) Ik zie erg veel hits maar kan niet inschatten of je er iets aan hebt :)

[google=urllib2 ssl windows]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025
Ik had wel op Google gezocht, maar met een iets andere query. Jij lijkt iets nuttiger resultaten te hebben gekregen. Alleen een beetje vreemd dat op deze pagina wordt beweerd dat SSL-support wel in de officiële Python-distributie zit, terwijl dat bij mij niet schijnt te werken.

Rustacean

• Parasietje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-06-2024

Parasietje

linux-geek

Ik gebruik ActiveState Perl, en ik had hetzelfde probleem.
ActiveState levert geen SSL libraries, het heeft iets te maken met Amerikaanse wet tegen cryptografie. Je zou moeten een andere site zoeken waar er een pakket met SSL support opstond. Voor perl vond ik dit op www.perlmonkeys.org oid. Veel geluk met je zoektocht!

WebDAV in Vista is horribly broken. Ik wil het fixen, maar ben nog steeds op zoek naar de tarball met de source...