Toon posts:

Poortmappen op Sitecom WL018 voor Emule

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Poortmappen op Sitecom WL018 voor Emule.

Het is bekend dat je een UDP en TCP poort moet openzetten. Echter die keuze krijg ik niet in het schermpje virtual server op mijn router. Ik heb bij service ports de poort gespecificeerd, en bij server ip mijn eigen IP adres neergezet. Ook heb ik het vinkje enable aangeklikt. Emule geeft helaas nog een LOW ID.
Moet ik gewoon UDP voor de poort zetten in letters? Ik heb gegoogled (enkel standaardinstellingen andere Sitecom routers) en ook op tweakers ben ik niet wijzer geworden.

Verwijderd

En als je zoals hier een "Firewall Rule" aanmaakt in plaats van via "Virtual Server" :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 17:20:
En als je zoals hier een "Firewall Rule" aanmaakt in plaats van via "Virtual Server" :?
Dit is de WL 108.. Ik zoek de handleiding voor poortmapping (of instructie van de WL018...

Verwijderd

Ja, dus? Het is best te verwachten dat de menustructuur enigszins gelijk is. Je zou het op z'n minst toch even kunnen proberen 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 19:24:
Ja, dus? Het is best te verwachten dat de menustructuur enigszins gelijk is. Je zou het op z'n minst toch even kunnen proberen 8)7
Ik heb alle guides al gehad. Niet lijkt op de menustructuur van deze router. Hiervoor had ik een Sweex daarbij kon ik gewoon een keuze maken tussen UDP en TCP en heb ik die Emule poorten binnen 2 minuten ingesteld. Er valt niets te proberen, in de guide die je mij gegeven hebt vind ik alleen een menustructuur waar onderscheid is gemaakt tussen UDP en TCP in de menustructuur van de router en het dus een fluitje van een cent is.. Echter helaas is dat bij mijn router niet zo :S