Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
K heb thuis een webcam en een vriend van mij heeft zo'n Smartphone (T-Mobile MDA III). Is het mogelijk als ik thuis op de pc Windows Media Encoder draai met een pull stream om deze op de telefoon te bekijken??

Verwijderd

Als de telefoon de mogelijkheid heeft streaming video via een WLAN te bekijken, en dat vloeiend, zou het geen probleem moeten zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
De bedoeling is niet WLAN maar eerder via GPRS. Als er ook niet elke seconde gerefreshed wordt maakt niet zo veel uit.

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-02 12:37
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:58:
De bedoeling is niet WLAN maar eerder via GPRS. Als er ook niet elke seconde gerefreshed wordt maakt niet zo veel uit.
Ja is gewoon mogelijk. Ik geloof zelfs dat er een format voor encoding erbij staat voor PDA formaat. De vraag is wel of GPRS genoeg capaciteit biedt, maar dat is een kwestie van proberen. (gewoon met mediaplayer op de PDA url openen naar die stream)

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Wat je ook kan doen:
- proggie draaien wat automatisch een plaatje schiet en upload
- wap-pagina maken met t plaatje
- op je telefoon browsen naar die pagina

Voor het eerste is genoeg te vinden, zelfs in MS Powertoys zit zo'n ding (TimerShot oid).
Een wap-pagina flans je ook zo in elkaar, Google weet daar vanalles over.
En het laatste mag duidelijk zijn ;)

Verwijderd

Topicstarter
Gaan we eens proberen. Mocht de windows media encoder niet het gewenste resultaat opleveren dan wordt het waarschijnlijk losse plaatjes uploaden.
Pagina: 1