Er zijn genoeg tutorials over hoe curl in elkaar steekt, ik heb alleen nog nergens kunnen vinden hoe je gewoon een image ophaalt en returned. Uiteindelijk moet het een image worden die van een beveiligde server komt met username en wachtwoord, maar om te proberen heb ik het simpel proberen te houden.
Toch krijg ik alleen maar raw output terug. De output bevat wel stukjes die me ok lijken (de camera waarmee de foto gemaakt is, het bewerkingsprogramma waar hij in op is geslagen etc.). Alleen wordt de code niet herkent alszijnde een jpg. Ik dacht dat ik dat met die Content-Type onderving, maar helaas...
Toch krijg ik alleen maar raw output terug. De output bevat wel stukjes die me ok lijken (de camera waarmee de foto gemaakt is, het bewerkingsprogramma waar hij in op is geslagen etc.). Alleen wordt de code niet herkent alszijnde een jpg. Ik dacht dat ik dat met die Content-Type onderving, maar helaas...
PHP:
1
2
3
4
5
| $ch = curl_init(); curl_setopt($ch, CURLOPT_HTTPHEADER, Array("Content-Type: image/jpeg")); curl_setopt($ch, CURLOPT_URL, "http://members.ams.chello.nl/e.venema4/images/got/case_small.jpg"); $result = curl_exec($ch); echo $result; |
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.