Toon posts:

Foto's direct van geheugenkaart op TV

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De Sandisk Digital Photo Viewer leek me wel een handig apparaat om je foto's op tv te bekijken maar hij is alleen een beetje duur (50 euries) dus weet iemand goeie alternatieven? (goedkoper)

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:40

YellowCube

Wait...what?

misschien is ie ontzettend voor de hand liggend, maar is het direct aansluiten van je camera op je tv geen optie?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

Topicstarter
Ondersteunt me camera niet en ik wil ook plaatjes van internet (die ik dan ff op SD kaart zet) op mijn TV zetten.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:47
Sja als je cam het niet ondersteund wordt het wel lastig :P
Of TV op je PC aansluiten.. omslachtig, maar kan mits juiste videokaart/kabels. :)

Verwijderd

Kweenie, volgens mij is Sandisk de enige producent die zo'n apparaatje levert. Ik denk dat je dus niet onder die 50 euro uit komt... :) (En relatief gezien is 50 euro nog niet eens zoveel geld, je krijgt er zelfs een afstandsbediening bij!! O-) )

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 17:23 ]

• JeanLeGrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Hmm, voor 50 euros zou je ook kunnen gaan voor zo'n supergoedkope "blokker"dvd speler en een paar cdrwtjes en dan wat de jpg-mode van die dvdspeler gebruiken. Ik neem aan dat je wel een brander in je PC hebt.

Denon AVR-X3600H

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:36

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:24:
Ondersteunt me camera niet en ik wil ook plaatjes van internet (die ik dan ff op SD kaart zet) op mijn TV zetten.
8)7 Plaatjes op je TV zetten???

Je bedoelt plaatjes op je TV laten zien? B)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Verwijderd

Vaag hoor dat er geen kabeltje bij je cam zit? Ik dacht dat dit gewoon een standaard feature was bij elke digicam?

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

http://gadget.brando.com.hk/TVNPCCardReader.php

met de huidige koersen een stuk goedkoper..

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:07

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Houd er wel rekening mee dat het er niet echt flitsend uitziet (lage resolutie etc).
Ik sluit soms m'n camera tijdens een vakantie aan op een tv in de hotelkamer, maar het is soms lastig te zien of een foto nou mislukt is of dat het aan de tv ligt :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Pagina: 1