De Sandisk Digital Photo Viewer leek me wel een handig apparaat om je foto's op tv te bekijken maar hij is alleen een beetje duur (50 euries) dus weet iemand goeie alternatieven? (goedkoper)
misschien is ie ontzettend voor de hand liggend, maar is het direct aansluiten van je camera op je tv geen optie?
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Ondersteunt me camera niet en ik wil ook plaatjes van internet (die ik dan ff op SD kaart zet) op mijn TV zetten.
Sja als je cam het niet ondersteund wordt het wel lastig 
Of TV op je PC aansluiten.. omslachtig, maar kan mits juiste videokaart/kabels.
Of TV op je PC aansluiten.. omslachtig, maar kan mits juiste videokaart/kabels.
Verwijderd
Kweenie, volgens mij is Sandisk de enige producent die zo'n apparaatje levert. Ik denk dat je dus niet onder die 50 euro uit komt...
(En relatief gezien is 50 euro nog niet eens zoveel geld, je krijgt er zelfs een afstandsbediening bij!!
)
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 17:23 ]
Hmm, voor 50 euros zou je ook kunnen gaan voor zo'n supergoedkope "blokker"dvd speler en een paar cdrwtjes en dan wat de jpg-mode van die dvdspeler gebruiken. Ik neem aan dat je wel een brander in je PC hebt.
Denon AVR-X3600H
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:24:
Ondersteunt me camera niet en ik wil ook plaatjes van internet (die ik dan ff op SD kaart zet) op mijn TV zetten.
Je bedoelt plaatjes op je TV laten zien?
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Verwijderd
Vaag hoor dat er geen kabeltje bij je cam zit? Ik dacht dat dit gewoon een standaard feature was bij elke digicam?
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Houd er wel rekening mee dat het er niet echt flitsend uitziet (lage resolutie etc).
Ik sluit soms m'n camera tijdens een vakantie aan op een tv in de hotelkamer, maar het is soms lastig te zien of een foto nou mislukt is of dat het aan de tv ligt
Ik sluit soms m'n camera tijdens een vakantie aan op een tv in de hotelkamer, maar het is soms lastig te zien of een foto nou mislukt is of dat het aan de tv ligt
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Pagina: 1