Toon posts:

Half-life 2 stottert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bij het spelen van halflife2 staat vaak m`n beeld ff vast (samen met m`n geluid wat lijkt te loopen) en gaat vervolgens weer door, ik heb gezocht met google; en volgens valve is de oplossing m`n geluidskaart meer richting m`n videokaart te plaatsen, heb ik gedaan maar het probleem blijft, en volgens mij download steam alle updates, dus daar kan het ook niet aan liggen, iemand een idee?

pc: amd3500+ ,a8n-sli,512mb corsair valueram, sb live5.1, leadtek 6800GT

Verwijderd

Hoor je je harddisk flink ratelen tijdens het stotteren? Je geheugen is met 512 niet echt ruim voor games, dus kan het dat er flink geswapt wordt. Check ook je virtual memory settings (moeten geloof ik 1.5 keer je fysieke geheugen zijn=>768 in jouw geval). Denk ook aan het uitschakelen of stoppen van andere programma's terwijl je gamet.

Verwijderd

Zou zeggen, gebruik is een andere driver

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:51:
Zou zeggen, gebruik is een andere driver
voor de videokaart? kheb de laatste forceware.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-12 22:12

Bever!

3

meer intern geheugen ;)

Verwijderd

waarom? Ik heb ook 512 value RAM en heb nergens last van...

Verwijderd

Had ik ook een tijdje terug. Alle video instellingen geprobeerd zonder resultaat.
Uiteindelijk de audio instellingen lager gezet en dat bleek te werken. Ik weet nog steeds niet goed hoe dat kan, maar het hielp.

Verwijderd

De allernieuwste forceware driver hoeft niet de beste te zijn. Ik heb nu de 75,90 van GURU3D, het is wel een beta, maar hij werkt bij mij het beste. Heb ook een 6800GT.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:03:
De allernieuwste forceware driver hoeft niet de beste te zijn. Ik heb nu de 75,90 van GURU3D, het is wel een beta, maar hij werkt bij mij het beste. Heb ook een 6800GT.
k zal het es proberen met de geluids instellingen...mischien loop HL2 gewoon niet lekker met een sblive5.1

• paul99
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-11 14:51
Dit is een bekend probleem, hebben veel mensen last van. Ik weet zo snel de oplossing niet maar ik zou zeggen kijk es op wat HL2 forums, zijn heel wat topics over te vinden.
Pagina: 1