Wat bedoel je met " gisteren bij radar kwam daar een vernietigend oordeel over uit". Ik heb de uitzending gemist.
De reactie tijd van de Sony is inderdaad langzamer, maar dat heeft volgens mij ook met de WEGA engine te maken, als die te aggressief ingesteld staat, dan heb je er last van. Ik weet uit ervaring dat dat met veel TV's zo is (scherpte instelling). Gewoon die verlangen en het zou beter moeten zijn. Anders vraag je eens in de winkel of ze een sport zender op kunnen zetten (vaak wel mogelijk hoor).
Op dit moment heb ik een Sony KV-28LS60B, die ik overigens ga verkopen, en daarmee heb ik nooit last gehad van bewegingsonscherpte of vegen op het scherm.
Waar ik wel mee zit, is dat Sony er bekend om staat dat je de "audio out" niet automatisch aan kan zetten (zodat de spekers geen geluid geven) maar ik weet niet of deze Sony er last van heeft. Lijkt me niet, want je kan de speakers er af halen.
Ik denk dat je beste zelf even kan kijken, ik vind persoonlijk de Sony mooier, maargoed, wie ben ik

Gewoon zelf spieken wat je er van vind, kijk eens op kieskeurig.nl, staat veel info en kun je makkelijk vergelijken
Ow, en als we naar het "uiterlijk" gan kijken, vind ik de Sony 10x zo strak! Gewoon omdat de Panasonic lelijke klepjes aan de voorkant heeft, bah, gewoon zonde. Dat is iets waar ik meteen waar kijk, aangezien ik erg van strak hou...
FYI:
Panasonic:
Sony:

Ow? • Specifications
• DVI-HDTV Interface,Audio L/R: 1 Rear
• Component video(Y/Pb/Pr), Audio L/R Inputs: 1 Rear
• S/Composite, Audio L/R:1 Rear, 1 Side
• Fixed/Variable Audio Outputs: 1 Rear
• Headphone output:1 Side
Van:
http://www.sonystyle.com/...v_lcd&ProductSKU=KLV26HG2
___________________________________________________________________________________
edit: WAT EEN RAMP! Volgens mij kun je geen SCART aansluiten op de Sony? Althans, ik lees de handleiding, maar dit is écht een ramp! Daar gaat m'n beeldkwaliteit!

___________________________________________________________________________________
[
Voor 44% gewijzigd door
Nik op 01-03-2005 19:24
]