RIP CPU-fan die steeds harder begon te draaien

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:27
Hoi,

Vorige week berichtte ik hier over een steeds sneller draaiende CPU-fan. Dit was volgens sommigen het teken van een spoedig heengaan van het geval.
Vanochtend is ie dan ook ter ziele gegaan :(
Hij is inmiddels vervangen door een ander exemplaar dat nu blij loopt te draaien :)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

We hebben hem virtueel bijgezet in de eeuwige hardware velden........1 minuut stilte aub......................amen.

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-08 19:32
Heb je hem gecrumeerd of begraven?
Ik leef heel erg met je mee.

Amen.

Jeroen

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:53
ff allemaal een weesgegroetje en een onzevadertje opzeggen, en dan weer gauw gaan Tweaken... :)

God bless the fans...

• biobak
Ik heb zojuist sectie verricht op het lichaam van de fan. Daaruit bleek dat ie door "verstoffing" om het leven is gekomen. Het stoffelijk (letterlijk) overschot is aan de vuilnisman meegegeven :)

"Rust in pieces" :)

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

aan de vuilnisman mee gegeven? *snif*

• Concrete
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2015

Concrete

Just press the button...

Biobak, ik zei het je vorige week: Probeer het eens met een stofzuiger. Dan weet je nu dat je dat wat vaker moet gaan doen.....
Of je moet je compukast op een minder stoffige plaats zetten.

Beton is koel. Een Alpha is koeler.

Verwijderd

heb je nog foto's gemaakt toej je de sectie verrichte, dat zou het verhaal wat leesbaarder(leuker) maken?

• biobak
Hehe, ik wordt wel met de neus op de feiten gedrukt met die stofzuiger :) Ja, het is hier best stoffig, maar ben geen astma patient gelukkig ;)
Compukast staat gewoon lekker op m'n bureau. Fannetje ging ook al sinds eind 98 mee hoor :) Stof heeft me ook al 1 voedingsfan gekocht (maar dat viel binnen de garantie).
Verder is de ene kant van m'n kamer gewoon zwaar statisch met alle electronica die er staat ;)

Helaas heb ik geen digitale fotocamera bij de hand. Ik heb m'n fannetje maar ff onder de scanner gelegd, maar dat ziet er niet uit en er valt verder ook weinig van te zien :)

Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/other/fan.jpg
Pagina: 1